QUOTE (Bravo-niels @ Apr 6 2011, 11:18)

Moniqueskee!!
Hoe is t met de Bravo?
Ik ga vandaag of anders in t weekend beginnen aan de klinken, had ze ook via een sloop ergens in holland besteld en de volgende dag al in huis. Had er inc verzenden 130,- voor neer moeten leggen.
Met de meeting rijden we samen op?
Heey

Ze loopt nog als een zonnetje. Niks meer aan de motor geweest sinds de thermostaat vervangen is in November, wel nog de startmotor vervangen. Ze heeft zojuist de 125.000km gehaald en ik hoop dat ze nog wel lang meegaat.
Wat de klinken betreft, ik vind ze echt prachtig bij black ink en als je de klinken toch vervangt, dan is het evenveel moeite om er meteen mooie in te zetten
Volgens mij is het wel handig als je er een 2e persoon bij hebt die je helpt, want dan kan de ene kijken vanaf de buitenkant van de deur en de andere kant van de binnenkant. Want je ziet niet altijd meteen alles even goed en soms heb je een extra hand nodig

Als je de stangetjes eenmaal vast hebt, dan zit je al op 90% van de hele klus, want dat is het moeilijkste.
Over dat oprijden, natuurlijk

, ik rij waarschijnlijk vlak na st Joost de A73 op, maar ik kan ook bij Echt de A2 oprijden, want daar ligt een wel een parkeerplaats in de buurt.