Hallo allemaal,
Ik wilde even laten weten dat ik en mijn vriendin zijn 19-08-'09 betrokken zijn geraakt bij een ketting botsing op de A 59. Er dreigde file te ontstaan en je mocht er dus maar 70km per uur rijden. Ik sloot aan op mijn voorganger tijdens de file, en stond stil, de gene die achter me zat (Peugeot 206 uit 2001) stond ook stil zei hij. (Peugeot 205 ) remde te laat en ramde dus 2 auto's, de onze en die peugeot 206 . Bij onze auto is de bumper en kofferbak kapot en bij de pegeot 206 de voor en de achterkant en de peugeot is total loss kwam vloeistof uit zijn motor . We werden flink geramd door de knal achter op ons en we vlogen wat naar voren, beiden droegen gelukkig een gordel. ik meteen gevraagt of alles met me vriendin goed was ze zei dat ze last van haar buik had ik heb aan de jongens achter me gevraagt wie er ging bellen maar ze wisten niet wat ze moesten doen dus heb ik de politie en ambulance laten komen om naar me vriendin te laten kijken en is meegenomen door de ambulance en naar het Groot Ziekengastenhuis in Den Bosch gebracht. Daar naar de veloskamer gebracht om te kijken of alles goed was met ons kindje was omdat ze de kleine al ff niet meer gevoeld had. Daar hebben ze bloed afgenomen van haar en hebben ze der bloeddruk gemeten. Die was heel wisselvallend dan heel laag dan heel hoog. Ze moest gedurende 6 uur aan de CTG liggen om in de gaten te houden of er niks met de kleine aan de hand is. Ook hebben ze een echo gemaakt om te kijken of de placenta niet losgelaten was door de klap in de auto, dit was gelukkig niet zo. GOD zijn dank! De baby bewoog wel erg weinig vonden ze, en hebben toen ff wat gekeken en wat in/op der buik geduwd en toen begon de kleine lkkr te trappelen en zwaaien. Gelukkig maar niks aan de hand met ons kleintje! Op de monitor was ook te zien dat ze geregeld (oefen)weeen had. Afwachten dus... Om 12 uur 'snacht hadden we er 6 uur opzitten om aan de CTG te liggen, daarna zijn er nog wat controles gedaan en toen mochten we eindelijk weer terug naar huis toe. Hehe want gaat de tijd langzaam zeg, als je 6 uur op een kamertje moet zitten . Maarjha ze kunnen beter het zekere voor het onzekere nemen.
Nu morgen 25 augustus een schade taxatie laten maken en taxateur komt langs .
Ze hebben de auto geschat op € 2500 .-
Auto is een fiat brava uit 1997 1.6 16v
Dagwaarde schatte ze op € 975 ,-
Ben benieuw wat ik nu van de verzekering krijg
mvg jimmy