Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aanrijding gehad schade deur en zijscherm
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Peter1985
Hallo Allemaal,

Gisteren avond om 20:00 kwam mijn schoonmoeder overstuur de kamer op met de mededeling dat mijn geparkeerde auto is geraakt door een renault megane. Tijdens het uit rijden van de tegenpartij is hij volop met zijn kont in mijn deur en zij scherm gekomen. Het ergste is nog dat de tegenpartij door is gereden en heeft niks achter gelaten, gelukkig heeft mijn buurvrouw de kenteken genoteerd en daarop heb ik de politie ingeschakeld. Echter kwam de persoon een half uur later naar mijn auto toe en gaf aan dat hij met z,n auto tegen mijn was gekomen. We hebben samen de papieren ingevuld en ondertekend. Nu komt de volgende vraag:

- Wie kan mijn helpen aan een deur aan de passagiers kant en zij scherm? De kleur is zwart (uni kleur)

Het betreft een Fiat bravo SX uit 1998 1.6 16v uitvoering.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen of heeft een goede tip.

Alvast bedankt.

Gr Peter
Marea 1.8-16V
toch wel netjes van de chauffeur om terug te komen, al had hij in eerste instantie niet door moeten rijden

het is misschien makkelijk om er bij te zetten om wat voor auto het gaat,

bravo/marea

iig suc6 met de afhandeling
Peter1985
Dank je, ik heb meteen de post aangepast.

gr peter

QUOTE (Marea 1.8-16V @ Aug 23 2009, 13:02) *
toch wel netjes van de chauffeur om terug te komen, al had hij in eerste instantie niet door moeten rijden

het is misschien makkelijk om er bij te zetten om wat voor auto het gaat,

bravo/marea

iig suc6 met de afhandeling
Danny
ik heb een deur en zijscherm in black ink voor je...
wat is je kleurnummer?
Basj--023
Waarschijnlijk zal het nero b/b 601 zijn ?
SNEEKY
of 820 natuurlijk...
Mevr Brooklyn
FOTO"S!!!!!

ben ik gek op!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.