Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Goede garage omgeving Nijmegen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
pluzenbol
Hoi allemaal,

Ik moet binnenkort (Lees: gisteren) een keertje mijn auto voor n kleine beurt laten nakijken. Dit is echter mijn eerste auto, heb hem nog maar een paar maanden en heb dus geen ervaringen met garages. De auto is gekocht in Liempde, bij Boxtel. Te ver als vaste garage vind ik (alhoewel mijn ouders erg te spreken zijn over de garage).

Weet iemand een goede garage met een goede prijs/kwaliteit verhouding in de omgeving Nijmegen?

Alvast bedankt!

GrtZz Joep
Frontysco
QUOTE (pluzenbol @ Aug 12 2009, 18:46) *
Hoi allemaal,

Ik moet binnenkort (Lees: gisteren) een keertje mijn auto voor n kleine beurt laten nakijken. Dit is echter mijn eerste auto, heb hem nog maar een paar maanden en heb dus geen ervaringen met garages. De auto is gekocht in Liempde, bij Boxtel. Te ver als vaste garage vind ik (alhoewel mijn ouders erg te spreken zijn over de garage).

Weet iemand een goede garage met een goede prijs/kwaliteit verhouding in de omgeving Nijmegen?

Alvast bedankt!

GrtZz Joep

Garage Frank Pluim in Lent (net onder de brug van nijmegen) en monteur Rashid (maat van me) knutselt ook vaak aan mijn bravo wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.