Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ramen laten sluiten bij deur op slot
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Xtrusion
even een vraagje..

vandaag zendertje ingebouwd voor centrale vergrendeling
maar nu wil ik ook dat hij de ramen sluit wanneer ik de deur
dus op slot doe..

het betreft een BRAVA 1.2 16v HSX
alles word geregeld via een centrale eenheid, dus geen losse releas meer

weet iemand of dit een functie is die met de computer aangezet kan worden door fiat dealer of moet ik weer met draadjes gaan meten en knutselen :roll:

zelf met de draden veranderen zie ik niet direct zitten het ontvangertje kan het contact open houden, maar als ik deze zou doorlussen zou dat betekenen dat wanneer ik mijn raam dicht wil doen dat hij dan ook meteen op slot springt..

moet toch een simpele manier voor wezen

grtz Robert
Dutch Dimension
Om dat voor elkaar te krijgen is naar mijn weten een speciale raam sluit module nodig.

Ik heb deze ook laten inbouwen toen ik mijn alarm kocht
sin
M80 module van meta systems
kostprijs : 80 euro

zit er bij mij ook in :wink:
Xtrusion
thnx voor de tip.. mag ik vragen waar je deze gehaald/ besteldhebt ?
Bravaabarth
QUOTE (sin)
M80 module van meta systems  
kostprijs : 80 euro

zit er bij mij ook in :wink:

ja dat wil ik ook graag weten, is dat alles met de afstandsbediening bij of niet ?
sin
is enkel de module

dus het alarm enzo zit er niet bij, en dat hebt ge nodig.

tenzij ge al centrale met afstandbediening hebt, dan kan het er mss op opgezet worden.

oja, en natuurlijk electrische ruiten lol.gif

heb het bij de breese autoshop in bree gehaald (belgië)

maar kan je op internet ook wel ergens bestellen denk ik, en laten plaatsen door de garage

Gz
SNEEKY
dus met deze module gaan de ruiten ook op en af ?????
sin
met deze module sluiten uw ruiten automatisch bij het sluiten van de auto/opzetten alarm

zeer handig, als ge eens één vergeet toe te doen s'avonds en het regent die nacht
Dutch Dimension
Ik heb er met inbouw 100 euro voor betaalt.
Dus het is wel een koopje via Sin.

En echt makkelijk.
Ik vergeet altijd mijn raam dicht te doen.
Nu maakt dat niks meer uit lol.gif
Xtrusion
even hier en daar geinformeerd.. autoshop hier in apeldoorn kan ze bestellen.. komen ze op 65 euro.. maar moet ik hem er zelf in zetten..

zit denkik wel een schematje bij.. dus word gewoon weer draadjes prikken hihi heb nu een naald aan de multimeter gemaakt... en klemmetje aan de gnd.. dus super makkelijk om te zien welk draadje waarvoor is.. en loshalen is niet meer nodig.. gewoon naaldje in de kabel prikken smile.gif
evill bravo
QUOTE (Xtrusion)
even hier en daar geinformeerd.. autoshop hier in apeldoorn kan ze bestellen.. komen ze op 65 euro.. maar moet ik hem er zelf in zetten..

zit denkik wel een schematje bij.. dus word gewoon weer draadjes prikken hihi heb nu een naald aan de multimeter gemaakt... en klemmetje aan de gnd.. dus super makkelijk om te zien welk draadje waarvoor is.. en loshalen is niet meer nodig.. gewoon naaldje in de kabel prikken smile.gif

dat is toch ook normaal?? zo doe ik het altijd al :? en is er ook een raam module voor een tex alarm verkrijgbaar heb het type av 2025 maar ramen sluiten daarbij nog niet
Dutch Dimension
aangezien dat zon duur alarm is zal het wel te krijgen zijn hoor.

Op de goedkoopste alarms kan het tegenwoordig zelfs :wink:

Vraag het maar eens aan de gene die hem voor je inbouwt.
Die kan je daar vast mee helpen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.