Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cilinder kop vervangen van een bravo 1.9td 100s
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Vicenzo Bravo
Hallo allemaal

Ik heb voor een al vind ik nogal groot bedrag 250,- euro een tweed hands kop weten te regelen nou laat ik hem monteren door een monteur maar moet je nog kleppen afstellen of moet ik nog ergens anders op laten laten of uitzoeken voor hij word gemonteerd want zou zonde zijn als hij toch weer naar de klote gaat dus graag jullie reacties!!!
tamael^
QUOTE (Vicenzo Bravo @ Jul 30 2009, 22:03) *
Hallo allemaal

Ik heb voor een al vind ik nogal groot bedrag 250,- euro een tweed hands kop weten te regelen nou laat ik hem monteren door een monteur maar moet je nog kleppen afstellen of moet ik nog ergens anders op laten laten of uitzoeken voor hij word gemonteerd want zou zonde zijn als hij toch weer naar de klote gaat dus graag jullie reacties!!!

kleppen latne stellen na montage is geen punt. hoeft bijna nooit. maar was de kop dan gescheurd?

laat hem meteen een nieuwe distributieset, waterpomp en thermostaat monteren. dat is de hoofdoorzaak van een kapotte kop.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.