Help - Search - Members - Calendar
Full Version: wieweet ben ik gek
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
tamael^
Mensen, admins, mods en ops.

Ligt het aan mij of komt het vaker en vaker voor dat het forum de quote tags verkeerd zet? heb de laatste tijd veel berichten die blijven hangen/verdwijnen en dat ik foutmeldingen krijg om foutieve aantallen quotes.

dit is uiteraard verwarrend en irritant. helaas kan ik ook melden dat het niet browser en/of os afhankelijk is.

tamael
Ferry
QUOTE (tamael^ @ Jul 11 2009, 00:08) *
Mensen, admins, mods en ops.

Ligt het aan mij of komt het vaker en vaker voor dat het forum de quote tags verkeerd zet? heb de laatste tijd veel berichten die blijven hangen/verdwijnen en dat ik foutmeldingen krijg om foutieve aantallen quotes.

dit is uiteraard verwarrend en irritant. helaas kan ik ook melden dat het niet browser en/of os afhankelijk is.

tamael

Ik durf niet te zeggen hoe 't komt, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen "aanvaringen" mee gehad. Als ik 't zie/tegenkom dan kan ik er naar kijken . Misschien dat 't een bugje is als er tevaak gequote wordt ? (reply op reply op reply op reply ... elke keer een quote.)
mr-brava
ik heb er ook geen last van!
tamael^
QUOTE (Ferry @ Jul 11 2009, 00:28) *
Ik durf niet te zeggen hoe 't komt, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen "aanvaringen" mee gehad. Als ik 't zie/tegenkom dan kan ik er naar kijken . Misschien dat 't een bugje is als er tevaak gequote wordt ? (reply op reply op reply op reply ... elke keer een quote.)

wat mij opvalt is dat de 2e quote in een quote uit word en heb ik al bij meerdere berichten gehad waar het een 2e reply is. kan aan mij liggen hoor.

tamael
Brooklyn
Heb hier idd ook geen problemen mee en of over gehoord. Echter heb ik aan Tamael nog wel het verzoek om niet alles te "qouten", dit kan met lange posts en posts met foto's erg irritant zijn!

Groetjes Rick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.