Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwkomer
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
JAG
Hoi, de naam is Jason. Sinds een paar weken rij ik een Brava 1.8 ELX van 1996. Heb hiervoor een Brava 1.6 16V gehad, maar door problemen met de LPG en de daaruitvolgende kosten heb ik deze laatst verkocht. Was nu eigenlijk op zoek naar een Bravo, maar heb voor een goede prijs deze Brava kunnen kopen, dus heb ik dit toch gedaan. Er zijn wel wat kleine dingentjes die gerepareerd moet worden, zoals defecte dashboardlampjes, achteruitwisser e.d. Ben zelf wel een beetje handig, dus dat komt wel. Ik ben wel degelijk een Bravo/Brava fan. Zijn gewoon leuke auto's, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben nu ook blij dat ik deze internetsite heb ondekt. Met dank aan Bravo GT.

Groetjes,
JAG
Padlarf
Welkom coool.gif

Zijn idd kleine dingetjes

Veel rijplezier ermee!
Peer
Welkom !

FOTO'S !

(geintje ....)

We zijn natuurlijk wel erg benieuwd hoe die eruit ziet ...
marcelv8
welkom !! biggrin.gif
/////Gert/////
welkom bij de club biggrin.gif
reddevil
Welkom en veel fiat plezier...
BELLEZZA ITALIANA
welkom hier

ben blij dat ons brava-gehalte weer wat opgeschroefd wordt door jouw lol.gif lol.gif
Black Bravo
Welkom en veel postplezier!
Dutch Dimension
Welkom.

En fotos!!!!!!!!!!! lol.gif
evill bravo
enschede ole ole!! biggrin.gif
Oxygen
Welkom en hopelijk tot ziens op een meeting.
JAG
Nou, bedankt voor het warme onthaal. Ik zal's proberen om binnenkort met een foto te komen.

Latrz

lol.gif
jwlos
welkom en veel postplezier en laat je niet gek maken door al die vragen om fotos als je er maar mee opschiet lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.