Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HELP ECU stuk van mijn Marea!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Vincent
Ik ben nieuw op deze site en ben een liefhebber van auto

sind 1 dag in het bezit van een leuke 1.6 16v marea station. Gekocht bij een mmmmm dubieuze garage maar voor een mooie prijs.

HELP nadat ik hem gekocht had viel bij gas teru nemen de toeren helmaal weg.

Gelijk naar de garage en zeggen dat het motormanagment stuk is.

WEET iemand waar ik gebruikte ECU kan vinden of een adres die hem kan herstellen.

bedankt
Vincent
Bobi
als je hem echt bij een garage hebt gekocht zou ik hem direct terugbrengen, alles wat ze verkopen moet volgens mij gewoon goed werken, en anders het defect verhelpen of de auto terugbrengen en geld terug

ECU schijnt wel simpel te reseten, heb het zelf nog nooit gedaan maar ik heb begrepen dat als je de min van je accu-pol los haalt en deze een nachtje zo laat staan, zou de volgende dag je ECU moeten zijn "ge-reset"
marcelv8
dat is zwaar klote, net een wagen en meteen problemen shutup.gif
heb je helemaal geen enkel recht op enige garantie??
The Master
Ja, die moet gewoon gratis gerepareerd worden!!!
Wel erg k*t dat dit gebeurt... dat wel... frown.gif
TheLizard
oh het nu een dubieuze garage is of niet dat moet volgens mij niet uitmaken

ik zou ook meteen terug gaan, liefst zo snel mogelijk
Monstra16v
en anders dwars door de pui met de marea dan helpen ze je zejker wel
Vincent
Bedankt voor de reactie

Ik heb even over de zeik de garage gebeld en krijg een nieuwe ECU. en terrecht!!!

Mazzel

Vincent
The Master
Even off-topic:
Je bent de 300ste user... Gefeliciteerd :wink:
Vincent
He dat is leuk heb ik wat gewonnen. doe maar een set leuke 16 ich velgen voor mijn marea weekend 1997.

Geintje..

gr Vincent
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.