Help - Search - Members - Calendar
Full Version: muziek
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
sgattiebol
hallo ik heb overlaatst mij een woofer van earthquake(38cm) en een versterker van rockford(p400-4) gekocht

met zo een setje kabel die ik nog liggen had
dus voedingkabel van koffer rechtstreeks naar de batterij +
natuurlijk onder de zetel en onder de bagueten aan de deur

de versterker heb ik op men zetel gevezen

dan de massa kabel heb ik van de versterker onder de zetel zo naar dat bakje waar de gordelklikkers zitten
daarachter was een ijzeren plakje dat aan het chasis verbonden zat dus das de -

dan 3kabels van de radio zo 2 met pin links en rechts en de rem
die naast de voedingskabel gestoken zo naar achter op de versterker

dan hebben versterker nog even afgesloten en boxen voor en achter op de radio aangesloten

dan versterker aangesloten en waneer ik de radio aanstak kreeg ik eerst zo nen bonk
en kheb da ook wanneer dak over kaseien rij dat den woofer bonkt
en waneer dat ik de radio in men handen hou en aan die blauwe kabel van links rechts en rem loder dan bonkt hij ook
zou die kabel kapot zijn

want vindt het raar als ik de auto start en dan pas de radio dan hebben geen bonk en alsek vertrek en over kaseien zij dan wel

grtz
Bravo JTD 105 GT
Je hebt naar mijn mening de set correct aangesloten.
Als je de "bonk" hoort als je met de tulp stekkers / remote draar rommelt achter de radio, Blijft de versterker dan aan of zie je de power led dan uit en aan gaan. Als de power led van je versterker uit gaat is het je remote kabel. Als je stroom goed blijft zou ik de tulp stekker eens vervangen en kijken of dat iets oplost. In het gekste geval heb je een massa probleem maar ik zou eerst eens voorgaande stappen proberen.

Suc6

Greetz
sgattiebol
QUOTE (Bravo JTD 105 GT @ Jun 25 2009, 22:39) *
Je hebt naar mijn mening de set correct aangesloten.
Als je de "bonk" hoort als je met de tulp stekkers / remote draar rommelt achter de radio, Blijft de versterker dan aan of zie je de power led dan uit en aan gaan. Als de power led van je versterker uit gaat is het je remote kabel. Als je stroom goed blijft zou ik de tulp stekker eens vervangen en kijken of dat iets oplost. In het gekste geval heb je een massa probleem maar ik zou eerst eens voorgaande stappen proberen.

Suc6

Greetz

de versterker blijft aan staan
en als ik aan rem lodder dan hebbek geen gebonk tis enkel aan de links en rechts
en denk ms ook dat het massa is want zit zo achter dat gordelbakje en denk dak er niet op gelet heb om eerst wat verf weg te schrepen
zal dat eerst eens proberen en dan idd die kabels vervangen
lukt het dan nog niet dan snap ek het niet
want in men golf werkte alles perfect

grtz
sgattiebol
is opgelost

was lag dus aan de massa

heb aan het massapunt wat verf weg gedaan en alles was opgelost

bedankt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.