Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Voorschade
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Bravo '99 GT
M'n vriendin heeft kwan vrijdag thuis van het boodschappen en bij het file parkeren heeft ze de auto die haar voorbij reed even een kusje gegeven met een flinke deuk als gevolg, aangezien er op de dakrand ook al wat roest zat en de bumper ook beschadigd is en de auto na 250.000 ook wat last heeft van steenslag laten we waarschijnlijk de hele auto overspuiten. kwijl.gif

GeMiNi
Das toch weer jammer he, blijkt wel weer dat vrouwen niet kunnen parkeren wink.gif

Maar ja als je het geld over hebt... Ding heeft natuurlijk aardig wat gelopen, even een ander zijschermpje en de dakschade bijstippen met lakstift dan staat ie al weer redelijk strak bij, mijns inziens is ie het geld om over te spuiten niet waard
Peter1985
Hoihoi,

Inderdaad zone, maar ik denk niet dat het nog waard is om nog zoveel geld in te steken, ieder z,n eigen mening daarover natuurlijk. Maar ik zal inderdaad een ander zijscherm op te kop zien tikken, en het roest even bijwerken. Want ik denk dat je toch zo,n gauw 800 ex btw zit om het te laten spuiten.

Veel sterkte biggrin.gif
Danny
Dan heb je het wel ERG goedkoop.
Hele auto spuiten zit je meestal tussen de 1500 en 2000 euro.
mijn alfa kost 3875 euro compleet overspuiten ( niet bij mijn spuiter overigens)
GeMiNi
Spuiten is niet het duurste, eerst alles demonteren. Dan schuren, plamuren en nog een keer schuren, dan ontvetten enz enz enz. dan moet alles nog afgeplakt worden en dan pas kan ie gespoten worden. Dan alles weer in elkaar sleutelen, dat is geen kattepis hoor. De verf is niet het duurste, alle materialen en uren echter wel.
Peter1985
Het bedrag wat ik bedoelde is alleen voor het voorscherm:) Want ik heb ook soort gelijke deuk gehad en was toen rond 800 euro kwijt,
Bravo '99 GT
Ik ben er nog niet helemaal overuit wat ik ga doen 250.000 voor een diesel vindt ik nog wel me vallen, ben opzich niet van plan de auto de komende 4 jaar weg te doen.
Psycho
altijd blij iemand zo optimistisch!!!
diesel gaan eeuwig mee als ze maar optijd onderhoud krijgen en het juiste...
en als je het waard vind kun je hem altijd laten spuiten!
tenslotte vertoon jij je er wel mee, en voor mensen die je niet kennne...

eerste indruk is de beste wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.