Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hallo! weer een nieuwe Bravo-lid!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Seaman
Hallo iedereen! thumbsup.gif

Mijn naam is Willem, 23 jaar en sinds 3 maanden trots eigenaar van mijn allereerste eigen auto, een Fiat Bravo 2.0 HGT uitvoering.
Foto's worden ?morgen? verwacht! Feitje: Mijn moeder vondt de auto zo fijn rijden dat mijn vader ook een Bravo heeft gekocht, dus wellicht dat die hier zich nog wel eens voor de gein aanmeld shiny.gif

Leuk om hier met mede Fiat-Owners bij te kletsen. Helaas weet ik zelf weinig af van het inbouwen en zelf tunen, wat dat betreft heb ik twee linkerhanden. Dus ik hoop dat ik met vragen hier goed terrecht kan!

Ik hoop dat morgen de foto's erop komen!

Willem aka Seaman
Rayman19876
Hey Willem,

Welkom bij het forum, altijd leuk een hgt erbij. Heb er ook 1 en rijd super. Al heb ik nu wat behoorlijke problemen ermee, maar dat moet je dan maar een keertje lezen.

Veel plezier ermee, en ook op het forum.

MVG Raymond

P.S: Het geluid is natuurlijk ook lekker.
Seaman
QUOTE (Rayman19876 @ Jun 16 2009, 22:50) *
Hey Willem,

Welkom bij het forum, altijd leuk een hgt erbij. Heb er ook 1 en rijd super. Al heb ik nu wat behoorlijke problemen ermee, maar dat moet je dan maar een keertje lezen.

Veel plezier ermee, en ook op het forum.

MVG Raymond

P.S: Het geluid is natuurlijk ook lekker.

Bedankt voor de verwelkoming Raymond!

De HGT bevalt me tot nu toe geweldig, rijdt heerlijk, goed geluidje idd en hij wil wel aardig planken!
Ik heb er NOG geen problemen mee, maargoed, dat zien we dan wel weer.
Greetz! Willem
Marea 1.8-16V
Hey Willem,

welkom hier,

veel plezier met je Bravo en hier op het forum
we zijn erg benieuwd naar je HGT wink.gif

Seaman
Bedankt man!

Helaas staan de foto's er nog steeds niet op, dit ivm een aanrijding, (ben van achter aangereden) dus de auto staat bij de garage.
Ik kan 'm morgen waarschijnlijk ophalen.

Grtz! Willem
Danny
dat begint goed duh.gif
succes ermee
Marea 1.8-16V
nou, lekker dan

begint dus weer goed, hopen dat ie morgen weer mooi en goed hersteld is
Seaman
Goedenavond!

Ben ik weer eens, heb heerlijk kunnen genieten van wat daagjes vrij. De auto is weer terug en de achterkant ziet er mooier uit dan ervoor! geen deuken meer, bumper is weer fatsoenlijk en zelfs de reflector is vervangen, hehe.
Helaas hebben ze i.v.m het nieuwe lakken wel mijn Seaman letters eraf moeten halen maar hij swingt weer!

Op een of andere manier krijg ik geen foto's geupload via Imageshack dus dat ga ik morgenmiddag weer proberen.

Danny, je Bravo ziet er mooi uit, wat is dat voor spoiler? ik wil ook graag een ''iets'' grotere spoiler. Nu heb ik volgens mij zo'n standaard HGT spoilertje op zitten.
Rayman19876
Je kan je foto's ook uploaden via www.tinypic.com. Linkje kopieren en op de site zetten.

MVG Raymond
Sidharta
Welcome!!!

en idd... ben benieuwd naar de foto's...
Seaman
Even een vraagje, ik kon het namelijk niet vinden, wel via google maar dan kwam ik via een oncurred page uit.

Ik zou graag voor mijn Bravo een fiatbravoclub sticker willen voor op achterruit en zijruiten, is dit ergens te bestellen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.