Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HansHGT weg..?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
HansHGT
Hallo Fiat rijders,

Ik kijk inmiddels al een tijdje hier rond op het Forum, en elke dag check ik de site wel een keertje.
Heb der veel aan gehad. Maar zoals altijd is der een tijd van komen en gaan.wink.gif
Ik ben dus op zoek naar een andere auto.
Ik heb er al 1 gevonden die mij aanspreekt, en mocht deze koop doorgaan dan zet ik mijn HGT te koop.
Ben van plan om een Peugeot 406 Coupe aan te schaffen.

Mijn Bravo.

En hier de auto die ik wil aanschaffen.

Mocht de koop om wat voor redenen niet doorgaan, dan blijf ik nog wel even trouw aan mijn Bravo smile.gif

Groeten Hans
Brooklyn
Het is een nette HGT en mocht ie dan verkocht worden hoop ik dat de volgende eigenaar zich ook hier even meldt en zuinig is op de wagen! De 406 coupe is de enige peugeot die mij een beetje kan boeien...Succes!

Groetjes Rick
HansHGT
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Jun 15 2009, 22:33) *
Het is een nette HGT en mocht ie dan verkocht worden hoop ik dat de volgende eigenaar zich ook hier even meldt en zuinig is op de wagen! De 406 coupe is de enige peugeot die mij een beetje kan boeien...Succes!

Groetjes Rick

Ik zal de volgende eigenaar meteen even informeren over deze gezellige site.smile.gif
En dat de auto elke week een fatsoenlijke wasbeurt verdient.!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.