Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ideetje / Plannetje graaf...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
graaf
ik heb zitten brainstormen...

en ik gooi het maar gewoon hier neer, omdat er waarsch. toch niks van terrecht gaat komen.

Ik wil m'n voorkant onderhanden nemen, daarvoor heb ik nodig een 2e hands standaard voorbumper. eentje waar mistlicht in kan, dat heeft mijne nmlk niet.
En een cadamuro onderlip.

Om dan uiteindelijk dit resultaat te krijgen aan de voorkant.

ter vergelijking, dit is m'n huidige voorkant puh2.gif

en het gaat hier dan alleen om de bumper.

tevens gelijk maar m'n rechtervoorkant uitdeuken en overspuiten ( deel boven rechter voorwiel )

Aan wat voor prijskaartje zou ik hier moeten gaan denken volgens jullie ?

Als het mogenlijk is maak ik natuurlijk gebruik van jullie hulp en diensten als het aankomt tot spuitwerk en of montage werk e.d. puh2.gif
TheLizard
hé graaf, ga je eindelijk wat veranderen????
ben benieuwd

mischien heeft bravo 1.2 16v z'n standaard bumper wel over, die heeft net een gratis abarth bumper gekregen ( :evil: )

2de hands onderlipje van cadamuro zal je denk ik niet zo snel vinden
sin
spuitwerk bumper + voorflank: +- 300 euro
bumper met mistlampuitsparing nieuw (imitatie): 57 euro
cadamuro lip: ? (ff hun site checken ofzo)
en dan eventueel mistlampen nog...

Gz
Oxygen
Hee toppie Graaf, heb je het virus dan eindelijk ook te pakken lol.gif

Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken. Succes en hou ons op de hoogte!
Triple B
tof graaf ik hoop dat het allemaal gedaan kan worden voor een prikkie

veel suc-6 er mee en hou ons op de hoogte

mzzl
Dutch Dimension
Gaaf man .
Veel succes ermee
jwlos
dat is eigenlijk best wel vreemd dat de oprichter nog met een standaard bravo rijd.

weet niet welke auto van jou was maar standaard had ik niet gedacht.

succes met je projectje.

greets jwlos
Padlarf
QUOTE (jwlos)
dat is eigenlijk best wel vreemd dat de oprichter nog met een standaard bravo rijd.

succes met je projectje.

greets jwlos

Tis ook het Fiat Bravo Forum en niet Mijn Super Getunde Mega Bravo Die Ook Nog Es Flink Is Uitgebouwd Forum.... :wink:
graaf
QUOTE (jwlos)

succes met je projectje.

greets jwlos

De baas van de renault tuning club tijd in een vw golf .... duss...
dat ik de oprichter ben, hoeft nog niet betekenen dat ik de dikste bravo heb ?? .. al reed ik in een rammelende lada puh2.gif

'k heb gewoon de kennis, tijd en vooral geld niet om ook maar iets te veranderen aan me wagen.
The Master
Ja, een voorzitter hoeft toch niet altijd t mooiste te hebben??? :? Dan krijg je juist van die acties van; tis MIJN forum ed en MIJN auto is t beste, en MIJN auto is t snelste bla bla bla...

Dat moeten we ook niet hebben. Ieder (z'n auto) accepteren zoals die is smile.gif

En over t 'project' we wachten af :wink:
graaf
QUOTE (The Master)
Ja, een voorzitter hoeft toch niet altijd t mooiste te hebben???  :? Dan krijg je juist van die acties van; tis MIJN forum ed en MIJN auto is t beste, en MIJN auto is t snelste bla bla bla...

Dat moeten we ook niet hebben. Ieder (z'n auto) accepteren zoals die is  :)  

En over t 'project' we wachten af  :wink:

Hehe .. voor mij is het ook afwachten .. vooral om het financieel voorelkaar te krijgen confused.gif
marcelv8
Succes Graaf !!

en dan kun je als oprichter ook mooi op de grote events staan biggrin.gif
Peer
QUOTE (marcv8)
en dan kun je als oprichter ook mooi op de grote events staan  :D

hehe .... als de grote man kon hij dat toch al ...
Ik gooi wel weer wat oude pyama-broeken in de uitverkoop met een stukkie spuug .... biggrin.gif biggrin.gif
RARARA
We houden onze ogen open voor je !!, misschien komt er hier en daar nog wel een gratis bumpertje te voorschijn ?? lol.gif
evill bravo
graaf gaat eens lekker aant werk!!!! :wink:
jwlos
dat bedoel ik ook niet maar ik vind het gewoon grappig dat iemand die op het moment dat hij de club opricht voor een bepaald type denkt dit te kunnen redden al heeft hij zelf een gewone.

tuurlijk heeft iedereen zijn smaak maar als ik naar alle leden kijk dan begin ik toch wel te kwijlen.

dus heel erg bedankt graaf voor het oprichtenvan deze geweldige club/site.
BravoHGT20v
Hallo,

Ik snap niet waarom jwlos zo wordt aangevallen :evil: , hij had gewoon een ander idee bij de oprichter van dit Forum.
Moet eerlijk zeggen dat ik een zo'n verwachting zou hebben, vindt dat niet zo'n vreemde gedachte. :oops:

Verder succes met je verbouwing.

Groeten Mark
Slider
Aangevallen :?: Wat, wie waar?
BravoHGT20v
Nou gewoon veel te veel ophef over een onderwerp wat ook nog een N.O.T. is, snap je. Er zijn meerdere mensen die zich druk maken over iets wat jwlos, volgens mij, vertelde en niet lullig bedoelde.

Nu graag maar weer BOT, gaat hier over Graaf zijn project !!!

Groeten Mark
madbull
Och, Graaf had geen kennis van de Bravo, maar had wel een Bravo gekocht.. Dus dacht de goede man, laat ik een forum opzetten (met voornamelijk een vraagbaak om informatie uit te wisselen). Van het één komt het ander.

De discussie "is het nou een tuningclub of niet" is al eens gevoerd wink.gif
Dream Hitchers
Veel suc6 met je wagen Graaf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.