waarschijnlijk is bij enkele onder jullie het wel bekend dat er een Bravo 20vt in aanbouw was. Deze is inmiddels al een tijdje op de openbare weg. En ik ben de gelukkige eigenaar. Mijn naam is: Fabian Huijssen. Ik zal wat vertellen over mijn fiat Bravo.
Mijn bravo is een HGT uit 1996. Al 3 jaar in ons bezit. Het heeft enige tijd geduurd voordat we hem in gebruik hebben genomen, omdat wij er een 20 klepper turbo motor in hebben gehangen. Dit kost redelijk wat uitzoekwerk voordat je alle onderdelen compleet hebt. En de kabelboom zo hebt gekoppeld dat het ook daadwerkelijk goed werkt. Maar als het dan werkt is dat een geweldige ervaring
Sinds januari heb ik met de originele HGT bak gereden. Aangezien de verhoudingen iets afwijken van die van de turbo bak en de koppeling het niet zo lekker vind. Gaat volgende week de goede bak met viscokoppelingen onder de wagen met een nieuwe koppeling. Heeft ook weer wat energie gekost, voordat we de goede spullen compleet hadden.
Ik ben niet erg vaak aanwezig op de site. Maar als er geïnteresseerden zijn mag je altijd een mailtje sturen.
groeten,
Fabian (Bravo 20vt)