Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nou ja nieuw..., beetje wel
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
fabian
Hallo fiat vrienden,

waarschijnlijk is bij enkele onder jullie het wel bekend dat er een Bravo 20vt in aanbouw was. Deze is inmiddels al een tijdje op de openbare weg. En ik ben de gelukkige eigenaar. Mijn naam is: Fabian Huijssen. Ik zal wat vertellen over mijn fiat Bravo.

Mijn bravo is een HGT uit 1996. Al 3 jaar in ons bezit. Het heeft enige tijd geduurd voordat we hem in gebruik hebben genomen, omdat wij er een 20 klepper turbo motor in hebben gehangen. Dit kost redelijk wat uitzoekwerk voordat je alle onderdelen compleet hebt. En de kabelboom zo hebt gekoppeld dat het ook daadwerkelijk goed werkt. Maar als het dan werkt is dat een geweldige ervaring shiny.gif

Sinds januari heb ik met de originele HGT bak gereden. Aangezien de verhoudingen iets afwijken van die van de turbo bak en de koppeling het niet zo lekker vind. Gaat volgende week de goede bak met viscokoppelingen onder de wagen met een nieuwe koppeling. Heeft ook weer wat energie gekost, voordat we de goede spullen compleet hadden.

Ik ben niet erg vaak aanwezig op de site. Maar als er geïnteresseerden zijn mag je altijd een mailtje sturen.

groeten,

Fabian (Bravo 20vt)
HansHGT
Ik zeg foto's..!! thumbsup.gif
Rayman19876
Welkom,

Altijd leuk een hgt erbij, maar de 20vt is natuulijk nog leuker. Dat moet een hele klus zijn geweest.

En foto's willen we natuurlijk zien!!

MVG Raymond
hepie
Lang niet gespoken Faab!

Groet uit zeeland,
Jeroen
Bravatijn
Zullen der niet zoveel van zijn xD
Altijd leuk om een beetje exclusief te zijn, stap je met meer plezier in je auto denk puh2.gif
Zo zou ik het ervaren dan haha

En gauw die viscosper eronder widegrin.gif
Marea 1.8-16V
hey Fabian, welkom op het forum,

je hebt een leuke klus gehad met je swap puh2.gif

je hebt nu wel een auto die wat exclusiever is biggrin.gif

oja, FOTO'S clown.gif
My Bravo-ride
klinkt super!!! ben altijd een tikje jaloers als ik zoiets hoor widegrin.gif
worshippy.gif
Basjeturbo
Hee Fabian,

nou ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet, heb nog nooit foto`s gezien van de HGT enkel toen het berricht dat koppakking eruit lag toen jullie hem gekocht hadden. Via Bart en Remond natuurlijk wel gehoord dat de 20vt erin lag en inmiddels reed. Ook al gehoord van Shivan in de tijd dat julie hem evt wouden verkopen. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en wanneer we hem kunnen bewonderen bij de Bravo of Uno club.

gr Sebastiaan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.