borrel
May 28 2009, 19:34
Vorige week woensdagochtend heeft mijn bravo een aanvaring met een ree gehad. Ik heb het overleefd, het ree niet en de bravo had zijn neus flink beschadigd en moest daardoor worden weggesleept. Vandaag heb ik mijn Bravo weer helemaal hersteld en gepoetst teruggekregen.
Aangezien er hier nog niet zoveel fotos van Bravo's met schade zijn, heb ik een gedeelte van de verzameling fotos van de schadehersteller (plus een crappy foto die ik zelf heb gemaakt) hieronder geplaatst.
(Het is een T-Jet 150 Sport Maserati Blue)
Let op!!! Niet alle fotos zijn even smakelijk.

1. op de sleepwagen, bloedspoor op de weg met net zichtbaar een hoopje ree

2. Voorkant 1

3. Voorkant 2

4. Voorkant 3

5. Deukje

6. Binnenkant

7. Bumper

8. Detail 1

9. Detail 2

10. Detail 3

11. Onderkant

12. Detail 4
Marea 1.8-16V
May 28 2009, 20:34
jemig, dat is een harde klap geweest
RARARA
May 28 2009, 22:35
Zodan, dat zal wel schrikken zijn geweest !
Gelukkig heb jezelf niks !
Dutch Dimension
May 29 2009, 15:53
Toch best stevige autottjes die Bravos
De BMW 325I van mn tante zag er een stuk kapotter uit nadat ze de vader van Bambi was tegen gekomen
Brooklyn
May 30 2009, 15:19
Moet idd wel een heftige klap geweest zijn, maar vind daarentegen de schade echt reuze meevallen! Succes...
Groetjes Rick
Sidharta
Jun 2 2009, 12:16
laatste foto is wel degelijk een statement ...
hoelang hebben ze hieraan gewerkt?
Ja laatste foto is zeker een mooie, zat me bij die ook af te vragen wat een schadeherstelbedrijf met zo een detailfoto moet (achja misschien gewoon omdat het kan).
Klap zelf was inderdaad wel heftig, met 70 ofzo tegen dat beestje aan. Daarna het beestje ook nog een 100 meter meegesleept aan linkervoorzijde. Gelukkig kon ik daarna meteen bij een tankstation stoppen, in eerste instantie om te kijken of ik schade had... Is dan toch weer een schok om te zien dat alles vol bloed en ingewanden zit en er geen stukje plastic, kenteken of logo meer over is. Ik heb hierna wel nog even het kenteken moeten zoeken, omdat dit anders (volgens afsleper) weer voor extra papierwerk zou zorgen. Kenteken in de berm gevonden, had een mooie U-vorm en zat helemaal onder het bloed.
Auto is woensdagmiddag bij hersteller afgeleverd en ik kon hem op donderdag een week later weer ophalen, dus heeft een weekje geduurd. Totale kosten was iets van €3200,- (inclusief BTW).
Sidharta
Jun 3 2009, 09:47
mmm.. er zijn nog mensen die moeten eten

mooi prijsje... op de verzekering hoop ik toch...
klein vraagje ivm dat laatste: is dit gedekt, en ben jij "in je recht", zoals ze zeggen?
Tja ik kan je helaas niet vertellen hoe het verder met de kosten gaat, omdat het een lease auto betreft en ik niks hoef te betalen.
De rekening heb ik tegelijkertijd met de gevraagde fotos gekregen, dus vandaar dat ik wel de bedragen weet.
Maar weet dus niet of het door een verzekering wordt gedekt, schadebedrijf had het erover dat ik blij kon zijn dat het een lease auto betreft, dus zal dan waarschijnlijk niet altijd gedekt worden?
Sidharta
Jun 8 2009, 13:31
dan zal het inderdaad de leasingmaatschapij zijn die zal moeten betalen (allez hun verzekering).
een sjans zou ik zeggen... of anders, geluk bij een ongeluk
Dutch Dimension
Jun 10 2009, 20:57
Als je All-Risk verzekert bent zal de verzekering altijd wel betalen in gevallen als deze
Sidharta
Jun 11 2009, 10:25
tja, dat beestje zijn verzekering zal prolly wel verlopen zijn...
valt dit niet onder heir-krachten... want bij een hond of kat heb je een eigenaar, maar hier...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.