Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ConnectNav+ Bravo & Croma hetzelfde?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
D3nnis
Hallo allemaal,

ik ben op het moment aan het kijken naar een Bravo met navigatiesysteem, ik heb mijn oog laten vallen op een (gebruikte) Bravo Emotion met standaard ConnectNav+.

Er zitten bij deze Bravo waarschijnlijk niet de nieuwste kaarten en waarschijnlijk ook alleen de benelux
Ik heb dus op de Navteq site gekeken voor de laatste versie kaarten, wat mij opviel is dat het productnummers van kaarten hetzelfde zijn voor de Bravo (bouwjaar 2007) en Croma (bouwjaar 2007)
Echter als ik een oudere Croma kies (bouwjaar 2006), krijg ik alleen kaarten te zien uit 2008/2009.
Betekent dit dat de Croma uit 2006 een andere ConnectNav systeem heeft?
Het mooie van de kaarten uit 2008/2009 (van de Croma) dat je een complete europaset (18 cd's) kan bestellen voor maar 199,-, als deze ook op de Bravo zouden werken is het natuurlijk een koopje.

Mijn vraag is of iemand met ervaring met de kaarten van 2008/2009 van de Bravo en/of Croma.

Alvast bedankt.
rocroc12
Ha,

Toen ik mijn auto - emotion - kreeg (juli 2008), heb ik ook de kaarten van europa op de offerte laten zetten (had nog wat budget over); bij bestellen bleken echter de kaarten anders te zijn dan op de offerte stond (foutje dealer). Ik heb toen diverse cd's los gekregen (dus geen totaalpakket van europa); volgens mij kosten deze cd's 99 euro per stuk. Ik denk dus dat die 'oude' CD's van de croma niet werken... zou namelijk raar zijn als een pakket van 18 cd's voor 199 euro ook werken, terwijl de andere cd's voor 99 euro per stuk worden verkocht.

Mocht het wel werken, hoor ik het graag!

Succes!
D3nnis
QUOTE (rocroc12 @ May 30 2009, 13:45) *
Mocht het wel werken, hoor ik het graag!

Succes!

ik heb nog even nagekeken, maar de Connect van de oudere Croma is niet de G2 zoals die van onze Bravo en de nieuwste Croma.
Dan wordt het maar via Navteq de juiste bestellen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.