Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mistachterlicht vervangen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Stefaan
Beste bravo-rijders

Sinds vandaag krijg ik de melding dat ik mijn "mistachterlicht" moet controleren. Het lampje zal dus stuk zijn... Nu kijk ik in mijn instructieboekje om te zien hoe ik het moet vervangen. Maar daar staat doodleuk "ga naar de dealer"!!! Nu zou ik dit graag zelf snel vervangen.

Weet er iemand hoe je bij het mistachterlicht komt? Ik zie er geen haakje of dergelijke aan... Kan iemand me helpen?

Thx en nog veel rijgenot!

thumbsup.gif
Sidharta
is dit niet via de onderkant (lees: al staande op de brug)??

weet wel dat je volgens het boekje, voor het minste geringste naar de dealer moet stappen. Is milieuvriendelijker volgens mij, kost minder papier voor het boekje....
FcBravo
lol.. ff een lampje vervangen zit er tegenwoodig niet meer in. je moet bijzondere capriolen uithalen om een simpel lampje te vervangen puh2.gif

bij me oude corsa uit 2008 kostte het al een uur om een lampje te vervangen ?puh2.gif
GeMiNi
En als je door de politie word aangehouden met kapotte verlichting moet je ter plekke het lampje vervangen anders moet de auto worden afgesleept. Kun je meteen je gereedschapkist achterin zetten, das goed voor het brandstofverbruik en het milieu
Sidharta
FIAT ways are amaaaaazing!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.