Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bravo krijgt kusje van Citroën Picasso!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
ambisteler
Hoi allemaal,

Nou ja kusje......zeg maar gerust een DIKKE kus.
Ja ik stond netjes te wachten voor het rode stoplicht aan het einde van een afrit (A28) en achter mij stond een Citroën Picasso.
Stoplicht wordt groen en de 2 auto's voor mij trekken op maar de eerste auto slaat af (motor) dus de tweede auto en ikzelf remmen ook maar de Citroën achter mij NIET.
Gevolg is dat deze Citroën vol op mijn achterkant butst!
Ik zag het al in mijn achteruitkijkspiegel dus ik hield mijn rem er goed op zodat ik niet de auto voor mij kon raken door de klap en dat gebeurde ook niet.
Tja nu ziet mijn leuke Bravo er iets minder sportief uit zeg maar!
Volgende week wordt hij gerepareerd maar ja je hebt er niets aan wanneer je auto in elkaar gereden wordt :cry:
Op de volgende foto's kunnen jullie meekijken naar dit grote verdriet......haha
Een Bravo hoort immers over de weg te zoeven en niet in een garage te staan! toch?
Groeten,
Ambisteler (met zakdoek in handen......geintje)

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1313[/img]

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1314[/img]

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1312[/img]
Monstra16v
gebeurde dit maar bij mij

achterklep gladmaken en andere achterbumper is nu geheel op zijn kosten als je een beetje kan lullen..
evill bravo
QUOTE (Monstra16v)
gebeurde dit maar bij mij  

achterklep gladmaken en andere achterbumper is nu geheel op zijn kosten als je een beetje kan lullen..

echt wel!!! gelukkig niet motorisch dus lekker uitbouwen op zijn kosten die handel!! biggrin.gif
Monstra16v
ja dat is precies de schade waar ik al een jaar voor loop te remmen bij bumperklevers lol.gif mazzelpik succes ermee mijn tip ga ff informeren wat andere achterbumpers kosten klep dichtmaken kost je nu niks moet toch gespoten worden suc6 ermee
Dannsky
idd, ff balen, maar als ie strax weer op de weg is en je hebt je klep laten vlakken, miss ander bumpertje, kun je toch zeggen dat het ff klote was, maar met een mooi resultaat!!!

Succes ermee en ben benwd of het origineel blijft of niet!!!
RARARA
Ja en staat best leuk van die 3d achterlichten lol.gif
jwlos
ik zou er idd ook meteen gebruik van ,maken om uit te bouwen.

toen het bij mij gebeurde wist ik nog niet wat er allemaalkon anders had ik het ook.

let op dat je achterkant goed uitgericht wordt want zeer waarschijnlijk zitten die twee stukjes plaatwerk onder de lampen ook naarbinnen geduwd door de spanning.

zodra de auto gespoten is willen ze het niet meer terug buigen en dan is het een zichtbaar blijvende schade.

succes ermee
greets jwlos
ambisteler
ja het is inderdaad leuk om de auto gelijk iets uit te bouwen maar dan moet het wel financieël lukken lol.gif
aangezien ik 600 km per week voor mijn werk heen en weer rij vind ik het in eerste instantie belangrijk dat de auto weer netjes in elkaar zit en goed rijdt zonder problemen.
Maar als de kans zich voordoet zal ik er zeker aan denken.
de achterklep zit behoorlijk in elkaar maar er is ook aan de linkerkant een deuk ontstaan achter het achterraam vlakbij mijn klep dus ik ben benieuwd wat ze daar aan gaan doen.
We zullen het wel zien....ik hou jullie op de hoogte!
Groeten,
Ambisteler
ambisteler
:evil: Hij is Economisch Total Loss verklaard :evil:

De bodemplaat is ook opgekrult dus de verzekering heeft de auto economisch total loss verklaard. Hierdoor wordt de auto dus NIET gerepareerd maar krijg ik het aankoopbedrag terug maar ben ik de auto wel kwijt!
Daar gaat mijn Bravo dan!
Lekker van genoten die 3 maanden!
:evil: ik haat die man die tegen mijj aanreed :evil:

GGRRRRRRRRRRRR.........
Tartarus
shit das echt kut voor jou amper 3 maand kunnen genieten
okej je krijgt het aankoop bedrag terug maar dit blijft zeker niet leuk
hoop dat je snel een nieuwe bravo vindt en dat je er veel meer plezier mee beleeft
veel sterkte
Dutch Dimension
Das kut man :evil:
Ocram
Een beetje jammer :evil: :evil:
Bravaabarth
damm dat meen je niet ?????

op het zicht valt de schade nog goed mee toch !!

Sterkte !
Slider
Das kut! En nu?
ambisteler
ja nu moet ik ff wachten op het geld van de verzekering en dan zoeken naar een andere auto.
ff afwachten dus........
Triple B
dat is zeker balen

maar een andere bravo terug???

sterkte met het verwerken
markwilts
is echt klote, nou dan maar op zoek naar een hgt of denk eerder diesel als je zoveel rijdt of niet???

he in ieder geval succes ermee... :evil: :evil:
ambisteler
Hoi Hoi,

Het duurde ff voordat ik antwoord kon geven op de vraag wat de volgende auto gaat worden maar dat kwam doordat de verzekering van de tegenpartij niet echt meewerkt! :evil:
Maar goed......volgende week zaterdag ga ik een Marea Weekend 2.4 Tds 125 HLx ophalen.
Is wel groter dan de Bravo maar ook wel handig met 2 kinderen! Hahaha
Ik zal er gelijk even 2 foto's bij doen zodat jullie hem kunnen zien.
Groetjes,
Ambisteler......
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1995[img][/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1996[img][/img]
marcelv8
heeel erg mooi wagentje!!
gefeliciteerd met je aankoop!

hopelijk zul je hier heel veel meer geluk mee hebben als met de bravo frown.gif
ambisteler
Hahaha ja dank je Marcv8.
Ik hoop ook dat ik hier langer dan 3 maanden van mag genieten!
Groeten.....
Padlarf
erg mooie bak hoor! En met 2.4 toch lekker pittig!
Dutch Dimension
leuk wagentje biggrin.gif
Triple B
ga je deze ook nog een beetje stylen?

lekker kleurtje trouwens

suc-6 er mee en hou ons op de hoogte
ambisteler
Pfffff.........het mag mij niet meezitten geloof ik want ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Marea :cry:
Maar goed.....als het MEEzit dan heb ik deze Marea woensdag 14-07-2004 in mijn bezit.
Het zat een beetje tegen met de aflevering omdat de auto een beetje last heeft van stotteren en dat moet dus eerst even opgelost worden voordat ik hem in ontvangst neem :!:
Maar ik heb er alle vertrouwen in en zodra ik hem heb zal ik dat hier even melden! (en in het Marea gedeelte van dit forum puh2.gif )
En voor BRaVo GT: Ik weet nog niet of ik hem ga stylen. Voorlopig ziet hij er al redelijk mooi uit maar misschien is het wel iets voor later.

Groeten,
Ambisteler
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.