Kelvin104
May 4 2004, 18:17
Het volgende is mij overkomen:
Je kent ze wel van die wegen met op de rijbaan aan beide kanten een fietstrook. Om elkaar goed te kunnen passeren moet je hier gebruik van maken. Echter sommige mensen denken oei dit is rood en mag ik niet op rijden.
Zodoende heb ik een spiegelspiegel accidentje gehad waarbij hij geen gebruik maakte van de fietsstrook. Ik had niets en zijn spiegel lag op de weg. We hebben ter plaatse de politie erbij gehaald omdat hij mij de schuld gaf en niet inzag dat hij degene was die fout zat. Tegen de politie heeft hij gelogen.
Ik dacht dat het zo klaar als een klontje was echter was die eikel slimmer dan ik dacht. Hij heeft een getuige (een vriend!!!!) een brief laten schrijven dat hij het gezien had en dat ik te hard en roekeloos reed.
Resultaat ik moest 400€ betalen omdat zijn spiegel en electrische raambediening kapot was. (12 jaar oude hyundai!!) Ik heb dit uiteindelijk uit eigen zak betaald omdat anders mijn premie teveel steeg.
LES: Ook al lijkt de zaak zo duidelijk en misschien denk je er niet gelijk aan zorg voor getuigen die je verhaal ondersteunen. :!:
Pestventje
May 4 2004, 18:23
Damn, wat een kutstreek zeg... Waren er geen andere (rechtvaardige) getuigen aanwezig op dat moment? Een vriend van jou kan ook een ander verhaal verzinnen :?
Nou, de volgende x als je zoiets overkomt en je hebt zelf geen schade, zo ik gewoon doorrijden. Wat een eikel die gast :evil:
Dutch Dimension
May 4 2004, 18:31
wat een klootzak zeg :?
Ik dacht toch echt dat een getuigen onafhankelijk moest zijn :?
Monstra16v
May 4 2004, 18:33
ik zou langs zijn huis gaan fietsen en zijn nieuwe spiegel aeraf schoppen en zoiets hebben van ik geen 400 euro meer jij geen nieuwe spiegel meer :wink:
QUOTE (Monstra16v)
ik zou langs zijn huis gaan fietsen en zijn nieuwe spiegel aeraf schoppen en zoiets hebben van ik geen 400 euro meer jij geen nieuwe spiegel meer :wink:
hahahahaha,idd
Je hebt vast zijn adres nu dus sloop die Hyundai!!! :evil:
The Master
May 4 2004, 20:38
Hyundai... Begin niet over hyundai man! Daar in Korea eten ze honden als avond eten... Met zulk gedrag kunnen ze toch nooit normale auto's maken! Maar iig, echt kut zeg
evill bravo
May 4 2004, 20:50
wat een vieze ***************** :evil:
voor 400 euro kun je n volledige Hyundai kopen.
zeker 1 van 14 jaar oud.
je kan ook voor 400 euro regelen dat de HELE bravo club zal getuigen dat jij die dag netjes aan jou kant reed :wink:
QUOTE (TD-Abarth)
je kan ook voor 400 euro regelen dat de HELE bravo club zal getuigen dat jij die dag netjes aan jou kant reed :wink:
richt n poll in; zou jij liegen voor de club :?:
heeft die politie geen proces verbaal gemaakt dan want die getuigen mag niet verwerkt woredn in het procesverbaal volgens mijn.
die moet via de verzekering aangemeld worden.
en heb je geen rechtsbijsand want dan kun je in hoger beroep.
al weet ik niet of dit nog kan nu je al betaald heb.
HIER EEN TIP VAN MIJ.
NEEM DIE RECHTSBIJSTAND.
heb 3x in elkaar gezeten en drie keer heeft de rechtsbijstand opgetreden en dit scheelt ook een hele hoop werk voorjezelf ook.
greets jwlos
Dannsky
May 4 2004, 22:58
idd, rechtsbijstand is echt fijn om te hebben en miss de volgende keer gewoon verzekerings werk van laten maken en een getuige optrommelen om ook te liegen!!!
Heb ook een keer een spiegel/spiegel accident meegemaakt met een BMW, was bij mij alleen m'n spiegelglasje kapot gesprongen en bij die BMW vloog de spiegel eraf! Hij reed breed en ik kon geen kant op, hij remmen en ik gas bij, tabee...... Heb er nooit iets van gehoord.....
Kun je denken wat een lul ben je dan om door te rijden, maar je moet ook denken...die BMW is zo'n lul om niet uit te wijken en breed te rijden dus dan vraag je erom!!! :wink:
Wat een vuile k*tstreek zeg.
Je zou iid bij de eerste de beste gelegenheid dat je zijn auto geparkeerd ziet staan een aantal delen van zijn auto strippen. Maar goed daar schiet je helaas ook niets mee op.
Maar wat een l*l zeg.
Tartarus
May 5 2004, 15:01
ik ben niet zo om rekeningen te vereffen via een ander z'n wagen te beschadigen
ik vindt dit laf regel alles met de persoon zelf wacht hem op ergens op een verlaten wegje waar hij soms komt of volg hem ergens naartoe en als hij alleen is sla hem KO dit zal jou meer opluchten dan z'n wagen te beschadigen
het is met de persoon zelf dat je last hebt niet met z'n wagen
dus mep hem op z'n bakkes
dit zeg ik niet om stoer te doen maar heb gewoon met gevoelens gesproken
niemand zou blij zijn met krassen of blutsen in z'n wagen geef mij maar liever een blauw oog dan
dat zal wel weggaan maar de blutsen en krassen kosten geld
Kelvin104
May 16 2004, 22:01
Khad er ook nog een getuige bij verzonnen maar dan zijn de kaarten al geschud en ben je te laat.
Toen ik hem aan de telefoon had later om nog wat door te nemen zei hij nog ik kon wel aan de kant maar dat is de bedoeling van de weg niet ?!?!?!?!?!? :!: :?:
Nee en je spiegel eraf is leuk.
Het was hem gewoon om de centen te doen aangezien de schade nooit is gerepareerd en het was al de 3de keer op die weg zei hij.
Toen ik hem een half jaar later tegen kwam zat zijn zijkant in elkaar.
Het is gewoon een kadaver, en heb medelijden dat ie in antieke Hyundai rijdt. Had hem dan ook zonder de spiegel het geld gegeven
Padlarf
May 16 2004, 23:01
Sluit me aan bij BMP, heb net bij ander topic aangegeven hoe ik voel over mensen die auto's van anderen slopen.... S'nie tof... :?
Dit is een kutgeintje maar stamp hem dan de grond in, die Hyundai ken dr ook nix aan doen... :roll:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.