Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dvd speler
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
david19
waar kan ik mijn dvd speller spanning geven dat zodra ik mijn contact aan heb dat ie dan pas aan gaat??
alvast bedankt
Wilco
Op dezelfde manier als je autoradio....
Deze zit normaal ook na het contact.
david19
ja maar bij mij zit die niet aan het contact kan hem gewoon aanzetten zonder contact
Dutch Dimension
Je spiegelbediening.
Die doet het pas als het contact aan staat

Ik zou het wel via een rlais laten schakelen
Monstra16v
duh moet die wel elektrische spiegels hebben vent gewoon vanaf de sigarette aansteker daar achter moet je ehm pakken..
SNEEKY
QUOTE (Monstra16v)
duh moet die wel elektrische spiegels hebben vent gewoon vanaf de sigarette aansteker daar achter moet je ehm pakken..

voila,da's iemand met gezond verstand lol.gif lol.gif lol.gif
ge hebt,Bruin,Zwart en geel dacht ik

Bruin: +12V,Zwart: Massa en de gele is voor de verlichting
Spanning gaat via contact
Monstra16v
thnx sneakert

ja kan ook gaan zeggen haal de spanning van de elektrische dak af maar die heb ook nie iedereen :wink:
Monstra16v
maar et is simpel nartuurlijk orgineel zit er een plug aan dus moet je al in die richting gaan denken ik heb voor dit soort zaken wat extra sigarette aansteker gaten achter mijn dash geplaatst met schakelaar ertussen dus plug and play hiero en geen draaden.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.