Help - Search - Members - Calendar
Full Version: problemen teveel benzine verbruik
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Johnny Bravo
hey mensen wie kan mij helpen met mijn probleem. Het probleem is het volgende. Mijn bravo 1.4 12v met caburateur verbruikt te veel benzine is het mogelijk om er een grotere caburateur in te plaatsen om zo het probleem te verhelpen.

Laat mij jullie suggesties horen .

Johnny Bravo
The Master
Moved by The Master:

Tis een vraag/probleem. Geen bedrijving hoe je iets moet doen smile.gif
evill bravo
gekent probleem van de 1.4 is de grootste zuipert die er is benzinefilter a 16,10 vervangen hielp mij om van 360 naar 480 km met volle tank te gaan
Dream Hitchers
Nou mensen ik reed met men wagen 1:9 volle tank
en nu rij ik 1:12 volle tank zonder gekloot aan de motor.
rara hoe deed ik dat biggrin.gif nou je koopt gewoon super + injection spul en doet dat bij je benzine in biggrin.gif tadaaaaaaaa
Slider
QUOTE (Johnny Bravo)
Mijn bravo 1.4 12v met caburateur
Uhh..die heeft volgens mij helemaal geen caburateur.... :? Ik heb zelf ook een 1.4 en het is inderdaad een zuipert. De oplossing van Evill moet ook nog eens proberen.
madbull
QUOTE (Slider)
..die heeft volgens mij helemaal geen caburateur.... :?

Bekende discussie! Bij mijn weten zit het zo: de 1.4 12v heeft een monopoint injectie, das als een injectie in de carburateur. Tis geen multipoint (elke cilinder een injectie), dus eigenlijk is het half carburateur/half injectie.

maar goed, dat heb ik me ook maar aan laten praten..
marea weekend 20v
En wat voor toevoeging was dat, de naam van dat spul?
evill bravo
paars flesje feul injector biggrin.gif
Dream Hitchers
ff zoeken brb gevonden het heet merk Wynn's injector +PLUS+ cleaner paarse fles
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.