Help - Search - Members - Calendar
Full Version: [Marea Weekend] Standen ventilator staan vast
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Grezly
Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn ventilator standen.
Ik heb altijd mijn ventilator stand staan op mijn voorruit. (meest rechtste stand)
Vandaag wilde ik even snel wat frisse lucht de auto inblazen, dus wilde ik deze draaiknop omzetten naar de stand dat de lucht voornamelijk uit het dashboard komt.

Nu lukte dit mij niet, ik kwam niet verder als dat ik alleen de knop verticaal kon draaien.
Dat is alleen lucht voor de voeten.

Nu draaide ik deze knop (MET MOEITE) terug naar de originele stand, de voorruit, maar nu merk ik dat er (vrijwel) geen lucht voor de voorruit komt, maar nog wel steeds bij de voeten.
Zelfs als ik hem op stand 4 zet, voel ik bijna niets bij de voorruit.

Als ik nu de knop probeer te draaien, hoor ik wel een 'klik' die ik van te voren ook hoorde als ik van stand wilde wisselen.
Het draaien gaat nu wel moeizamer als eerst, en kan nu dus nog maar uit 3 standen kiezen:
* voorruit
* voorruit en voeten
* voeten

En ik heb dus sterk het gevoel dat deze standen nu niet meer kloppen, want als ik alleen kies voor de optie voorruit, dan komt er nog steeds veel lucht bij de voeten.

Heeft iemand dit ook al eens een keer meegemaakt?
Of suggesties voor een oplossing?

Ik zie dat ik deze in het bravo forum heb geplaatst in plaats van het marea forum. Kan een mod deze verplaatsen?
Mark
Hi Grezly,

als ik het zo lees wordt het gewoon 'oud Hollands' dashboard demonteren en kijken of er iets klem zit of gebroken is...

Werkwijze hoe je de middenconsole kunt verwijderen is te vinden in onderstaande post:

Marea of Bravo manual

Als de rapidshare link niet meer werkt kun je op de vermelde website de Bravo manual bekijken.

Suc6 ermee, Mark
Grezly
QUOTE (Mark @ Mar 26 2009, 12:13) *
Hi Grezly,

als ik het zo lees wordt het gewoon 'oud Hollands' dashboard demonteren en kijken of er iets klem zit of gebroken is...

Werkwijze hoe je de middenconsole kunt verwijderen is te vinden in onderstaande post:

Marea of Bravo manual

Als de rapidshare link niet meer werkt kun je op de vermelde website de Bravo manual bekijken.

Suc6 ermee, Mark

Thanks,
Alleen hij vraagt om een wachtwoord bij mij.....
Is dat bekend hierzo?
markos
Het begint bij mij wel moeilijker te worden om hem helemaal naar links te draaien. Ik voel daar een duidelijke weerstand. Ik ben van plan het dashboard er binnenkort eens af te halen en kijken of er wat aan te doen is.

Tips zijn welkom, ook ik ben benieuwd of er meerdere zijn met dit probleem en wat die eraan gedaan hebben.
Mark
QUOTE (Grezly @ Apr 6 2009, 18:50) *
Thanks,
Alleen hij vraagt om een wachtwoord bij mij.....
Is dat bekend hierzo?

Als je het wachtwoord bij Rapidshare bedoelt; je moet 'free user' kiezen, dan mag je per dag één deel downloaden, zonder wachtwoord...

En anders kun je ook hier kijken:

Bravo Manual

Op de site ff naar beneden scrollen, daar vind je de manual voor de Bravo; is qua dashboard hetzelfde als de Marea thumbsup.gif

Groetjes, Mark
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.