Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn ventilator standen.
Ik heb altijd mijn ventilator stand staan op mijn voorruit. (meest rechtste stand)
Vandaag wilde ik even snel wat frisse lucht de auto inblazen, dus wilde ik deze draaiknop omzetten naar de stand dat de lucht voornamelijk uit het dashboard komt.
Nu lukte dit mij niet, ik kwam niet verder als dat ik alleen de knop verticaal kon draaien.
Dat is alleen lucht voor de voeten.
Nu draaide ik deze knop (MET MOEITE) terug naar de originele stand, de voorruit, maar nu merk ik dat er (vrijwel) geen lucht voor de voorruit komt, maar nog wel steeds bij de voeten.
Zelfs als ik hem op stand 4 zet, voel ik bijna niets bij de voorruit.
Als ik nu de knop probeer te draaien, hoor ik wel een 'klik' die ik van te voren ook hoorde als ik van stand wilde wisselen.
Het draaien gaat nu wel moeizamer als eerst, en kan nu dus nog maar uit 3 standen kiezen:
* voorruit
* voorruit en voeten
* voeten
En ik heb dus sterk het gevoel dat deze standen nu niet meer kloppen, want als ik alleen kies voor de optie voorruit, dan komt er nog steeds veel lucht bij de voeten.
Heeft iemand dit ook al eens een keer meegemaakt?
Of suggesties voor een oplossing?
Ik zie dat ik deze in het bravo forum heb geplaatst in plaats van het marea forum. Kan een mod deze verplaatsen?