Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitlaat systemen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Dream Hitchers
Beste Mede rijders.

lol.gif

Ik heb voor iedereen goed nieuws die het nog niet weten.
dit gaat dus over uitlaat systemen voor beide kanten onder de auto.
Het is toegestaan dat je uitlaat aan beide kanten mag hebben tenzij je de uitlaat niet gas dicht hebt en niet goed is bevestigd.
Dus mensen het is toegestaan knutsel ze en las ze ik ga weer verder om een dubbel pijps uitlaat van 15 cm naast elkaar te krijgen maar dan aan beide kanten. biggrin.gif:D

Greetings Geert Aka BravoDriver toekomst Dream Hitchers
evill bravo
och och hij weet ook eens wat hoor!! lol.gif dus had ik toch maar eps op de beurs opgezocht he!! geert!!!!!
Dutch Dimension
Bij mijn oude wagen had ik mijn hele uitlaat zelf in elkaar geknutseld.
en dat was idd geen probleem met de keuring
Dream Hitchers
Kijk nu hoor je het Raymond nananana puh2.gif :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
evill bravo
duuh je bedoeld systeemen voor aan beide zijkanten niet achteraan :?
Dutch Dimension
Je mag alles maken als het maar veilig en gas dicht is
evill bravo
dus ook aan de passagiers kant uitlaten en aan de bestuurderskant aan de zijkanten onder de deur :?
The Master
Vraag: mogen sidepipes?
Antwoord: Ja, zijuitgangen links en rechts mogen (weer). Ook een uitgang naar boven mag.

Van EPS site (www.uitlaten.com)
Bobi
das heel vreemd want de nieuwe dodge viper komt niet naar de NL omdat deze sidepipes heeft
Dream Hitchers
Alles mag als alles maar veilig is. biggrin.gif:D:D:D:D
Dutch Dimension
en sidepipes zijn niet echt veilig voor voetgangers en fietsers.
vind de RDW dan :wink:
Glen
er is zo veel gevaarlijk.
zoals ik.
puh2.gif

Side pipes is toch niks voor de bravo hoor.
jwlos
maak die sidepijps van rvs en je hebt een bestelauto waarvan je denkt dat de bestuurder niet kunnen rijden dus een chassis beveiliging.

lijkt me bij een bravo toch niet echt wat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.