reddevil
May 2 2004, 16:34
Ik heb rode zijknipperlichtjes besteld van autostyle.
Lijkt mij veel mooier als die oranje die er nu op zitten.
Alleen nu hoorde ik bij een speciaalzaak dat dat helemaal niet mag!
Maar volgens mij geld dat niet voor alle auto's of wel?
Ik weet ook niet of die rode knipperlichtjes nu rood of oranje knipperen?
Wie weet mij hier meer over te vertellen...
TheLizard
May 2 2004, 16:37
weet ik niet, maar ik weet wel dat die van ons donker zijn (zwart??)
maar wel oranje knipperen
volgens mij is dat verplicht
reddevil
May 2 2004, 16:40
Ja, oke.
Maar bij sommige auto's kun je ze volgens mij bijv. probleemloos laten vervallen. Want niet alle auto's hebben die dingen namelijk.
Volgens mij is het zo dat, zodra de gewone knipperlichten van de zijkant niet zichtbaar zijn, deze zijknipperlichtjes verplicht zijn.
Monstra16v
May 2 2004, 16:49
orangje is verboden
in de keuringsregelementen staat amber geel is verplicht vanaf 94 ofzo daarvoor mag wit ook.. kwestie van wisselen voor de keuring 2 minuten werk
reddevil
May 2 2004, 20:25
Zal niet meevallen als er orgineel oranje opzit.
Dannsky
May 2 2004, 23:02
Als je die rode knipperlichtjes van auto-style erop zet is het geen probleem, want bij de originele knipperlichtjes is het buitenglas oranje en bij die van auto-style niet! Deze is doorzichtig en is het plastic erachter rood! Het lampje is gewoon oranje, zodat ie ook gewoon oranje kan knipperen! Je ziet door het glas heen, dus de kleur rood!
Dream Hitchers
May 3 2004, 08:41
je mag ook doorzichtig dat doe ik in ieder geval en dan een oranje lampje er in is goed voor de keuring.

Greetings Geert aka BravoDriver toekomst Dream Hitchers
evill bravo
May 3 2004, 21:13
heb gewoon zwart met orange lampje
het knipperlicht moet oranje knipperen en mag niet gespoten zijn.
als je hem er in een kleur opzet is het niet erg maar moet oranje.
wagens die geen blinkers hebben hebben ze of in de spiegel of de voorste knipperlichten zijn te zien.
je moet zonder op het achterknipperlicht te letten 1meter naast en 6meter achter de voorkant kunnen zien dat je knipperlicht aanstaat.
over dat ambergeel dat is voor de zijmarkerings lichten zoals ik ze op mijn bumper heb zitten.
deze moeten ook volgens bepaalde richtlijnen zitten, en mogen niet zoals er hier in lisse een rijdt ,gecombineerd worden met je knipperlichten.
heb dit van mijn garage dus bindt me er niet aan vast maar dit is nu zo in orde gemaakt bij mijn auto.
suces jwlos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.