Help - Search - Members - Calendar
Full Version: geuzendam
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
frederik812
ik had een mailtje gestuurd naar geuzendam voor het reviseren van mij fiat bravo 1800 16V maar krijg geen reactie weet iemand of deze mensen op mails reageren?

groetjes fre
Rayman19876
Dat zal tamael ongetwijfeld weten
frederik812
QUOTE (Rayman19876 @ Mar 9 2009, 20:57) *
Dat zal tamael ongetwijfeld weten

dan zal ik op reactie van tamael moeten wachten hehe:d

groetjes fre
Rayman19876
Ja, zit niets anders op wink.gif . Zou het je graag vertellen, maarja ben er nog nooit geweest. Overgens heb ik ook wel eens een aanvraag gedaan van hoeveel iets kost, maar toen heb ik ook geen reactie gekregen.
frederik812
QUOTE (Rayman19876 @ Mar 9 2009, 21:25) *
Ja, zit niets anders op wink.gif . Zou het je graag vertellen, maarja ben er nog nooit geweest. Overgens heb ik ook wel eens een aanvraag gedaan van hoeveel iets kost, maar toen heb ik ook geen reactie gekregen.

felle manne zijn dat dan kunnen ze eens goed verdienen en reageren ze niet hihi:d
marcelvg
niet echt klant vriendelijk dan
frederik812
QUOTE (marcelvg @ Mar 9 2009, 21:32) *
niet echt klant vriendelijk dan

nee idd of tamael moest het tegendeel zeggen:)
Gwboes
Op e-mails antwoorden een heleboel bedrijven niet omdat het overkomt dat de klant het niet belangrijk genoeg vindt om de telefoon op te pakken en te bellen. Wij krijgen ook wel mailtjes van mensen die vragen wat ze toe moeten betalen op een auto, daar reageren wij ook niet serieus op omdat iemand die er echt aan toe is zijn auto in te ruilen wel belt of langs komt.

Wil je echt antwoord bel even dan kunnen ze aan de hand van je klacht een offerte opstellen wat voor jou dan ook goedkoper kan uitvallen.
frederik812
QUOTE (Gwboes @ Mar 9 2009, 22:21) *
Op e-mails antwoorden een heleboel bedrijven niet omdat het overkomt dat de klant het niet belangrijk genoeg vindt om de telefoon op te pakken en te bellen. Wij krijgen ook wel mailtjes van mensen die vragen wat ze toe moeten betalen op een auto, daar reageren wij ook niet serieus op omdat iemand die er echt aan toe is zijn auto in te ruilen wel belt of langs komt.

Wil je echt antwoord bel even dan kunnen ze aan de hand van je klacht een offerte opstellen wat voor jou dan ook goedkoper kan uitvallen.

bedankt voor het antwoord smile.gif ik wouw er eens langsgaan maar woon er 200 kom af ben van belgie en vind het namelijk een beetje stom om zover te, rijden voor informatie:d
toxic
QUOTE (frederik812 @ Mar 9 2009, 22:43) *
bedankt voor het antwoord smile.gif ik wouw er eens langsgaan maar woon er 200 kom af ben van belgie en vind het namelijk een beetje stom om zover te, rijden voor informatie:d

idd als je paul belt, helpt ie je zo hoor. en klant onvriendelijk zijn ze totaal niet daar.
ze helpen je altijd uit de brand!! 0546-873030 maar denk dat je die al had, haha
tamael^
QUOTE (toxic @ Mar 9 2009, 23:03) *
idd als je paul belt, helpt ie je zo hoor. en klant onvriendelijk zijn ze totaal niet daar.
ze helpen je altijd uit de brand!! 0546-873030 maar denk dat je die al had, haha

Zeker, hebben ze mij ook al meer dan eens.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.