Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ik haat buurmannen met Citroën jumpers
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
Sidharta
Tja,

moet me even van het hart.

Zaterdag is mijn buurman met zijn 'innelijk' verstand achteruit tegen mijn geliefde Bravo gereden.
'Leuke' aan de zaak is dat meneer zich met zijn trekhaak recht in het midden van mijn achterbumper heeft geboord... loser.gif

Denk wel dat hij nu weet dat het mij niet zo zinde...
Ga hem straks een reclamefolder in de brievenbus steken betreffende parkeersensoren of achteruitrijcamera van Orlaco frusty.gif

Nog een geluk dat enkel de matte onderkant is geraakt... en niet het gespoten gedeelste met de parkeersensoren in.

tja.. we'll c duh.gif
Simon357
Dit is een typisch gevalletje: BOEM is ho we.gif .
Maar liever op die plek dan vol in de deur bijvoorbeeld.

gr,
Simon
Sidharta
kan er gewoon niet van over dat die pippo niet even komt aanbellen om te vragen of ik mijn wagen niet even kan verzetten. Hij moest zelf zijn jumper verzetten omdat hij voor iemand anders zijn garage stond.

k*ken
Gwboes
Zo heb ik een hekel aan ford Transit rijdende taxi chauffeuses.

Gellukig valt de prijs van zo'n stukkie plastik wel mee (€101.66) ookal neem ik aan dat je dat niet zelf hoeft te betalen natuurlijk.
Sidharta
Gelukkig niet neen...maar zit wel met de last...

Komt op kosten van zijn verzekering en zijn bonus malus gaat wel omhoog... en dat is nog een lichte straf devil.gif

Mja... heb gewoon wat respect voor andermans zaken...
dekooi
Ik moest toen ik vandaag het raam uit keek aan dit topic denken. Schrok me rot toen ik het volgende zag (zag het in eerste instantie van nog een raam verder naar rechts):

Snel naar buiten gegaan om te kijken of hij er echt tegen aan zat. Gelukkig niet, maar het blijft een drama hier in de straat met dat soort 'bussen'.

Er passen precies 3 vingers tussen, dat noem ik nog eens een close call. Maar even het kenteken goed op de plaat gezet voor het geval hij/zij het wegrijden minder beheerst dan het inparkeren...
Rayman19876
Ik vind dit gewoon schandalig parkeren. Zouden ze van mij een boete voor mogen geven. Dit gaat nergens over, hoe moet jij in zo een geval nu weer wegrijden, een beetje hopen dat er achter je een beetje ruimte is.
FMC WEEKEND
zo dan dat is krapjes

maar is dit in een woonwijk????

Hier in dordrecht mag je niet parkeren met een bedrijfsvoertuig wat hoger is dan 2 meter binnen de bebouwde kom.
hoomer2410
@FMC is dat zo?? broertje heeft ook z'n bus voor z'n werk en parkeert hem ook gewoon overal heeft overigens ook nog nooit een boete gehad
FMC WEEKEND
zekers jeroen

mijn oude bus waar ik 3 jaar mee gereden heb was 4,80 lang en totaal vanaf de grond 3,6 m hoog, En daarheb ik meerdere bekeuringen voor gehad
stond altijd gewoon netjes langs de weg geparkeerd waar geen mens er last van had ,maar wel in de bebouwde kom.
En dat schijnt niet te mogen. 3 x bezwaar ingediend en ja als je 3x hetzelfde antwoord krijg zal het toch wel waar zijn haha
hoomer2410
bizar zal dat toch eens zeggen tegen hem wink.gif
Sidharta
gewoon grof die pics...

je vraagt je gewoonweg af of die mensen ook maar enige waarde hechten aan andermans materiaal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.