Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ratelend geluid van 1.6 16v
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
markwilts
als ik in laag toerental rij, is het vaak dat ik een ratelend geluid hoor onder de motorkap...
als ik meer toeren maak dan is het geluid weg... :?:
had al even bij andere topic over de 1.4 gekeken maar volgens mij is dit niet het zelfde geluid...

het is ongeveer het zelfde geluid als dat je startmotor blijft hangen maar dat kan het haast niet zijn omdat het bij hoger toerental weg is... :?

iemand suggesties?

alvast bedankt... smile.gif
Russchema
Is het niet een stuk plastic dat los zit dat begint te klappen als je langzaam rijd, en als je op hoge snelheid zit dat je het dan niet meer hoort omdat je zo snel rijd dat het stuk plastic begint te zweven en dus niet meer klappert? Bij mij zat er eerst wel wat los, maar dat heb ik vast gezet.
markwilts
nou dat zou het inderdaad wel kunnen zijn maar had al even gekeken en kon zo niks vinden wat los zit.
maar dat kan het inderdaad maar zo wezen maar wou even kijken of er misschien nog meer waren die ooit zo'n probleem hebben gehad.

voordat ik alles loshaal... :?
Guz
Had ook een ratelend of klapperend geluid onder de kap bij lage toerentallen. Bleek het de uitlaat hitteschild om het spruitstuk te zijn.Heb er een schroef tussen gedaan en weg was het geluid.
Moet alleen nog een betere oplossing vinden dan alleen de schroef.
markwilts
hm ja dat ken het ook wel zijn ja...
maar ff kijke morge.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.