Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lcd scherm
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
david19
goeien avond allemaal ik wil wel eens weten wie er een lcd scherm in zijn fiat heeft en hoe jullie hem hebben weggewerkt??
ik heb ook een lcd scherm gekocht en ben er nog niet over uit waar ik hem moet plaatsen!!
mischien krijg ik hier wat iedeen!!
heb gewoon een los scherm en dvd speler!!
evill bravo
er staat onder het topick foto's van italfest en dan bij de link van remco een gele bravo (is hier ook lid) en heeft zijn scherm echt super de super mooi weg gewerkt aan de passagiers zijde maar dat kan niet bij elke bravo aangezien sommigen daar een airbag hebben :?
david19
sorry evil ik kan hem niet vinden??
evill bravo
http://www.photo2web.nl/public.asp?FPAGE=1...64668&G=&A=2542

en dan open albums daarna evenementen daarna Italfest daar moet ie tussen staan biggrin.gif
david19
ja evil zo is zeker wel vet maar ja zit wel veel tijd in om m daar in te werken maar zeker super strak!!!
weet iemand mischien nog iets meer graag met foto???
Dutch Dimension
wat denk je van deze oplossing??

Is het LCD scherm met PS2 in MIJN wagen coool.gif lol.gif
( ik ga het aanpassen hoor ,maar weet nog niet helemaal hoe of wat)

p.s die gele met dat gave schermpje ingewerkt in de kuil. ,is de wagen van MPDay en hij heeft een xbox hierop aangesloten.

Ik zal hier de andere fotos met lcd schermpjes die ik heb ook wel effe laten zien :wink:

Tartarus
eeeeeeeuhm wat dacht je van deze

ps: is geen photoshop
Bravaabarth
indien je geen airbag hebt is ook dit mogelijk, je laat het inwerken in je dashboard
nadeel --> Kost veel geld lol.gif

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1284[/img]
david19
ja dat zal best wel veel geld kosten ja maar wel super mooi afgewerkt!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.