Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dorpel stuk en Barst in Ruit
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Logan
En voor de ruit moet ik nog een goeie ruitenboer zoeken. En wat ik kan zien heeft mijn ruit een lichte groene tint (ik dacht blauw).

Er is ook goed nieuws...mijn geluidsinstallatie zit erin...en werkt prima thumbsup.gif (foto's komen snel) Ik moet hem nog alleen goed afstellen shiny.gif Damn wat is het heerlijk om goed geluid te hebben in mijn GT.
Logan
anybody?
Danny
QUOTE (Logan @ Mar 5 2009, 16:46) *
Maar nu heb ik contact opgenomen bij de Fiat Dealer en de dorpel kost 39 Euro per stuk. Nu heb ik op deze forum gelezen dat de dorpel goedkoper te krijgen zijn...iemand enige tips?

En voor de ruit moet ik nog een goeie ruitenboer zoeken. En wat ik kan zien heeft mijn ruit een lichte groene tint (ik dacht blauw).

tuynder bellen of een andere sloper.

als je wa extra verzekerd bent krijg je een nieuwe raam voor 75 euro, moet je vragen met zonneband, is iets mooier. idea.gif
Logan
QUOTE (Danny @ Mar 6 2009, 00:35) *
tuynder bellen of een andere sloper.

als je wa extra verzekerd bent krijg je een nieuwe raam voor 75 euro, moet je vragen met zonneband, is iets mooier. idea.gif

Raam gaat a.s. donderdag vervangen worden, en ik hoef niks te betalen gaat allemaal via de verzekering en ik behouw me no-claim thumbsup.gif
Dorpels heb ik gewoon besteld bij de Fiat Dealer. Die dorpels zijn gewoon kut om los te halen, dus bij de sloop zal die ook krak zeggen.
loossie
QUOTE (Logan @ Mar 9 2009, 09:53) *
Raam gaat a.s. donderdag vervangen worden, en ik hoef niks te betalen gaat allemaal via de verzekering en ik behouw me no-claim thumbsup.gif
Dorpels heb ik gewoon besteld bij de Fiat Dealer. Die dorpels zijn gewoon kut om los te halen, dus bij de sloop zal die ook krak zeggen. Ik ga ze erop plaatsen en ze komen nooooooooit meer los. Ik ga wel eerst nog een 2e tulpkabel trekken voordat ik ze ga zetten idea.gif

ik zoek zelf ook zo een dorpel want wil ook graag me bedrading voor me versterker door trekken
maar ik kan die dorpel nergens vinden zou je me kunnen vertellen waar die zit en heb je miss foto's van waar die er in gaat en waar die dan aan de binnen kant er weer uit komt
groetjes loossie
Dutch Dimension
FIRMA TUYNDER

Die leveren nieuw orgineel.

meestal flink goedkoper dan de dealer (die haalt er namelijk soms zelf zn spullen)
Logan
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 9 2009, 15:55) *
FIRMA TUYNDER

Die leveren nieuw orgineel.

meestal flink goedkoper dan de dealer (die haalt er namelijk soms zelf zn spullen)

Thanks voor de Tip! thumbsup.gif Ik moet zelf nog een paar onderdelen en het liefst orgineel, zoals een aanzuighuis, misschien een nieuwe sensormatje voor de airbag en nog een paar kleine onderdelen.

Wat zijn jullie ervaring met Tuynder en hoeveel goedkoper is ie dan de Fiat dealer?
Dutch Dimension
Ik heb zeer goede ervaringen met hun

Was toen ik mn Bravo had vaste klant
Elke maand wel een bestelling bij hun toen.

Voorbeeld : originele uitlaat bij de dealer : 483 euro EX Btw
Tuynder vroeg voor precies dezelfde uitlaat : 200 euro inclusief BTW en ophangrubbers !!

p.s dorpels waren geloof ik 25 euro het stuk inclusief BTW (zou ff de factuur moeten zoeken om het precies te kunnen zeggen)
Logan
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 9 2009, 22:19) *
Ik heb zeer goede ervaringen met hun

Was toen ik mn Bravo had vaste klant
Elke maand wel een bestelling bij hun toen.

Voorbeeld : originele uitlaat bij de dealer : 483 euro EX Btw
Tuynder vroeg voor precies dezelfde uitlaat : 200 euro inclusief BTW en ophangrubbers !!

p.s dorpels waren geloof ik 25 euro het stuk inclusief BTW (zou ff de factuur moeten zoeken om het precies te kunnen zeggen)

Oef als ik dat had geweten emo.gif
Ik had de facturen gezien van de vorige eigenaar van mijn Bravo, hij deed alle onderhoud door de Fiat dealer en inderdaad de orginele uitlaat (midden pijp en demper) was rond de 400 Euro @_@ Ik dacht dat ie opgelicht was! Jammer dat ie geen mooie rvs sportuitlaat voor dat geld had gekocht loser.gif

Is hier rond Amsterdam nog een goeie verkooppunt voor Fiat onderdelen zoals Tuynder?

*Edit: Een mail naar Tuynder gestuurd over de dorpels...kunnen ze die niet leveren nopompom.gif Mmmm blijkbaar kunnen ze niet alles leveren. nopompom.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.