Help - Search - Members - Calendar
Full Version: schade aan marea weekend
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
mareatje
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Tijdelijk om eerlijk te zijn want zo heel lang zullen we geen Fiat bezitter meer zijn.
Na 6 jaar heeft onze marea weekend het begeven. Het spruitstuk is kapot en er is geen compressie meer op de 2e cilinder. 6 jaar lang heeft ie ons overlal heen gebracht. Het was een kei fijne auto, betrouwbaar zuinig en met veel ruimte.
Het schijnt dat deze reparatie toch behoorlijk wat geld gaat kosten. Dit heeft ons doen besluiten de auto te verkopen. Hij rijd op dit moment dus niet. Wat is dan reeel om te vragen voor zo'n auto? Hij is van juli 1998 en heeft 161000 op de teller (zwart van kleur)
Misschien heeft hier iemand wel interesse?
We zijn nu aan het kijken voor iets met vergelijkbare kattebakruimte maar dat valt niet mee hoor.
marcelvg
over wat voor uitvoering praten we en evt extrats?
tamael^
QUOTE (marcelvg @ Mar 2 2009, 21:51) *
over wat voor uitvoering praten we en evt extrats?

denk dat er een ander blok in moet en dat is nog wel betaalbaar bij een 1.6. idioten zoals ik hebben gewoon nog een complete motor op de plank liggen.

tamael
Rayman19876
QUOTE (tamael^ @ Mar 3 2009, 16:22) *
denk dat er een ander blok in moet en dat is nog wel betaalbaar bij een 1.6. idioten zoals ik hebben gewoon nog een complete motor op de plank liggen.

tamael

Dat kan ook handig zijn. Je zal maar net zoiets nodig hebben idea.gif
mareatje
Het gaat om de fiat marea weekend 1.8 kleur zwart bouwjaar 1998.
Voor de liefhebbers, voor 750 euro mag ie opgehaald worden. Mijn email mgr53@hetnet.nl voor evt. foto's.Mijn man heeft nu eindelijk een excuus voor een een jeep of amerikaan te kopen. Dus vandaar dat we m niet meer willen reparen. Iemand had ons inderdaad al de tip gegeven voor een ander blok van de sloop.
mareatje
oja en hij heeft 161000 op de teller
hoomer2410
lol 750 voor een marea die niet rijdt denk dat je eerder rond 3 a 400 moet gokken wink.gif
tamael^
QUOTE (hoomer2410 @ Mar 4 2009, 17:32) *
lol 750 voor een marea die niet rijdt denk dat je eerder rond 3 a 400 moet gokken wink.gif

of lager. op het moment kan je in de handel al lopende marea's vonden voor rond de duizend euro. dus dan moet je een motor wisselen. kosten 500 euro en een dag werk. eventuele bijkomende kosten van distributie en zo en je had beter een goede kunnen kopen op internet.

op marktplaats zetten is een beter idee. de mensen weten veel te goed hun weg naar een opknapper of sloper.

tamael
mareatje
we hebben m verkocht via marktplaats, nu nog zelf op zoek naar iets anders
bedankt voor jullie tips
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.