evill bravo
May 1 2004, 10:51
Hey net de automaxx ontvangen en net zoals stefan aka The Master staan er nog 2 bekenden in IK en Diesel staan in de automaxx editie 11 dus er komt schot in de bekendheid!!
Dutch Dimension
May 1 2004, 14:14
laat eens zien dan.
Anders moet ik hem gaan kopen
evill bravo
May 1 2004, 14:44
kijk hier onder voor foto's
Dutch Dimension
May 1 2004, 14:45
Wel gaaf dat je er in staat :wink:
The Master
May 1 2004, 19:40
Haahahahhaha, de eind-redacteur kenndende kan elke italiaanse auto daarin komen hoor :wink:
Wel kick hoor :wink:
geweldig man ondanks dat je lak er van dichtbij niet uitziet mag je ook in zon boekie.
helemaal top jongens
ik hoorde t net op speed, enne goed bezig evill

gezellie samen in de automaxx

:D:D
[edit] ff de artikeltjes ingescand en dr bij gezet{/edit]
Tartarus
May 2 2004, 17:50
knappe verslagjes
zie dit maar als een hele eer dat ze jullie wagen in hun boekje zetten
dat zou ik toch doen
ps: de prijsvraag van welke auto dit is : opel tigra :wink:
The Master
May 2 2004, 19:24
Maar ook in dit artikel.... K&N 75????

Dat bestaat niet mensen :wink:
57
57i
57i 2nd GEN
evill bravo
May 2 2004, 21:31
is weer iets nieuws home made kitje :wink:

nee dit moet 571 zijn ja
maar heb al genoeg goede reacties hier gehad en ook op full speed vandaag

Was wel lache samen met bravo geert

en op het end kwam Bravar1 ook nog eens bij mun car nadat mun vriendin haar broertje hem een flyer wou geven
hoe laat was jij van het terrein af raymond want me meissie en ik zaten om kwart voor drie in de auto op het grasveld en waren om kwart voor ZES van het terrein af :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ga maar eens even kijken o je ergens op die k*torganisatie kunt zeiken want dit is niet normaal meer.
ben ou ook me gratis etentje misgelopen :cry: :cry: :cry:
evill bravo
May 4 2004, 17:59
heb anderhalf uur stil gestaan maar was wel gezellig
heb je het beter gedaan dan ik.
had achteraf net zo goed tot 5uur binnen kunnen blijven dan 3uur stilstaan op een grasveld met maar 2bravos in de buurt.
1daar van had hem net,een licht blauwe trofeo,en was al op zoek naar een club dus ik heb hem gellukkig op tijd geflyert voordat hij weg was
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.