Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Evill Bravo en Diesel in de Automaxx!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
evill bravo
Hey net de automaxx ontvangen en net zoals stefan aka The Master staan er nog 2 bekenden in IK en Diesel staan in de automaxx editie 11 dus er komt schot in de bekendheid!! biggrin.gif
Dutch Dimension
laat eens zien dan.
Anders moet ik hem gaan kopen lol.gif
evill bravo
kijk hier onder voor foto's
Dutch Dimension
Wel gaaf dat je er in staat :wink:
The Master
Haahahahhaha, de eind-redacteur kenndende kan elke italiaanse auto daarin komen hoor :wink: lol.gif lol.gif lol.gif

Wel kick hoor :wink:
jwlos
geweldig man ondanks dat je lak er van dichtbij niet uitziet mag je ook in zon boekie.

helemaal top jongens
diesel
ik hoorde t net op speed, enne goed bezig evill puh2.gif gezellie samen in de automaxx biggrin.gif:D:D

[edit] ff de artikeltjes ingescand en dr bij gezet{/edit]
Tartarus
knappe verslagjes
zie dit maar als een hele eer dat ze jullie wagen in hun boekje zetten
dat zou ik toch doen

ps: de prijsvraag van welke auto dit is : opel tigra :wink:
The Master
Maar ook in dit artikel.... K&N 75???? biggrin.gif Dat bestaat niet mensen :wink:

57
57i
57i 2nd GEN
evill bravo
is weer iets nieuws home made kitje :wink: biggrin.gif nee dit moet 571 zijn ja
maar heb al genoeg goede reacties hier gehad en ook op full speed vandaag biggrin.gif Was wel lache samen met bravo geert biggrin.gif en op het end kwam Bravar1 ook nog eens bij mun car nadat mun vriendin haar broertje hem een flyer wou geven lol.gif
jwlos
hoe laat was jij van het terrein af raymond want me meissie en ik zaten om kwart voor drie in de auto op het grasveld en waren om kwart voor ZES van het terrein af :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ga maar eens even kijken o je ergens op die k*torganisatie kunt zeiken want dit is niet normaal meer.

ben ou ook me gratis etentje misgelopen :cry: :cry: :cry:
evill bravo
heb anderhalf uur stil gestaan maar was wel gezellig biggrin.gif
jwlos
heb je het beter gedaan dan ik.
had achteraf net zo goed tot 5uur binnen kunnen blijven dan 3uur stilstaan op een grasveld met maar 2bravos in de buurt.

1daar van had hem net,een licht blauwe trofeo,en was al op zoek naar een club dus ik heb hem gellukkig op tijd geflyert voordat hij weg was
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.