Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Knoppenbalk plaatsen.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
krillmen
hallo,

is het mogelijk om bij een bravo SX (zonder mistlichten) de knoppenbalk te vervangen voor een knoppenbalk met mistlichten voren?
ik wil een gt bumper plaatsen met mistlampen. kan ik die balkjes gewoon wisselen?
jorisvs
QUOTE (krillmen @ Feb 19 2009, 16:24) *
hallo,

is het mogelijk om bij een bravo SX (zonder mistlichten) de knoppenbalk te vervangen voor een knoppenbalk met mistlichten voren?
ik wil een gt bumper plaatsen met mistlampen. kan ik die balkjes gewoon wisselen?

Hoi
Daar ben ik ook naar opzoek. Laat me weten als je meer weet.
Groeten
Danny
Dat kan wel, kwestie van een extra kabeltje trekken dan.
Mean Green
QUOTE (Danny @ Feb 19 2009, 21:36) *
Dat kan wel, kwestie van een extra kabeltje trekken dan.

Werken die lampen niet via een relais? Die indruk heb ik namelijk.
tamael^
QUOTE (Mean Green @ Feb 20 2009, 13:39) *
Werken die lampen niet via een relais? Die indruk heb ik namelijk.

idd dmv relais. moet ik ff iets omhoog schuiven op mijn todo list. is wel goed te doen. moet alleen even een voetje bij inbouwen.

ik wil een howto maken maar dit is onder gesneeuwd door andere klussen. moet wel een kabeltje bij gaan leggen bij zommige modellen. bij andere hoeft dat alleen tot aan de zekering kast.

tamael
krillmen
dus het is niet zo dat ik die rail met knoppen erin zetten en de lampen werken. ik zag wel dat aan de bestuurderskant onderaan de bumper een kabel hing is deze niet voor de mistlampen?
tamael^
QUOTE (krillmen @ Feb 20 2009, 14:31) *
dus het is niet zo dat ik die rail met knoppen erin zetten en de lampen werken. ik zag wel dat aan de bestuurderskant onderaan de bumper een kabel hing is deze niet voor de mistlampen?

jep maar dan moet er nog kabeltje van zekering kast naar relais dacht ik. ook de zekering houder moet er nog in.

ga ik dit weekeinde uitzoeken.

tamael
tamael^
QUOTE (tamael^ @ Feb 20 2009, 19:07) *
jep maar dan moet er nog kabeltje van zekering kast naar relais dacht ik. ook de zekering houder moet er nog in.

ga ik dit weekeinde uitzoeken.

tamael

heb een pdfje voor de liefhebbers.

tamael
CeeJay
QUOTE (tamael^ @ Feb 20 2009, 22:39) *

tamael

Kijk ik houd mij altijd aanbevolen voor pdf-jes

Zou je m kunnen mailen naar carelstarreveld [@] hotmail [.] com ?

ThnX shiny.gif
brave 1.4 driver
QUOTE (tamael^ @ Feb 20 2009, 22:39) *

tamael

hey Tamael kun je mij dat ook een stoe sturen via de m@il widegrin.gif
alvast bedankt

Klaas
tamael^
QUOTE (brave 1.4 driver @ Feb 24 2009, 00:14) *
hey Tamael kun je mij dat ook een stoe sturen via de m@il naar => k*******@hotmail.com <=
alvast bedankt

Klaas

zou iemand die mail weg kunnen halen? dit ivm spam.

tamael
brave 1.4 driver
QUOTE (tamael^ @ Feb 24 2009, 00:21) *
zou iemand die mail weg kunnen halen? dit ivm spam.

tamael

wow foutje bloos.gif heb het adres toch voor deze site gemaakt valt mee thumbsup.gif bloos.gif
bravomartijn
Kick!!

Heb je dat pdfje nog, Tamael? Ik kon je niet PM'en
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.