Help - Search - Members - Calendar
Full Version: verlichtings lampje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
evill bravo
Zojuis ging mijn verlichting achter 1 vd ronde knoppen de rechtse dus die met die popettjes met standen erop wie weet hoe je dit lampje kunt vervangen heb de knop er al af proberen te halen maar zit muurvast..dus voordat ik geweld ga gebruiken wie weet het?? Sneeky?? :?
Justy_Perfect
Ohhh mag ik mij hierbij aansluiten?? Ik heb ook een licht probleempje... namelijk mijn plafond lampje passagiers kant werkt niet , hoe vervang/ kom je bij deze??
Glen
QUOTE (Justy_Perfect)
Ohhh mag ik mij hierbij aansluiten?? Ik heb ook een licht probleempje... namelijk mijn plafond lampje passagiers kant werkt niet , hoe vervang/ kom je bij deze??

Er is een verschil in de binnenverlichtingsconsoles hoor.
Bij mij moet je links en rechts een soort klepje wegnemen waarachter 2 schrijven zitten; zo kun je heel die handel naar beneden halen.
Wel effe prutsen om er n nieuw lampje in te krijgen. Suc6.
jwlos
voor je dashlampje zal je je dash open moeten schroeven maar bij mij werkte het al een paar keer om er gewoon een goede tik tegen te geven.
als dit niet werk dan moet je even kijken in volgens mij how to want als ik het goed heb staat daar in welke en waar de schroefjes van je dash zittn die er uit moeten.

voor de binnen verlichting zitten er twee schroefjes in als je die er uit haalt valt het hele console eruit en kun je de lampjes vervangen.

succes ermee.
greets jwlos
Justy_Perfect
ff offtopic

Is even nieuwsgierig waar dit op slaat.....

Hmm zal eens even gaan kijken, had me so wie so al voor genomen als het morgen redelijk weer was om the gaan kijken of ik krasjes weg kon poetsen dus dan kan ik daar ook wel even naar kijken
Glen
QUOTE (Justy_Perfect)
ff offtopic  

Is even nieuwsgierig waar dit op slaat.....

....Wel; ik sta dikwijls in de file rond Antwerpen. Ik ben de trotse eignelaar van een JTD met 105 paardes. Maar die paardjes willen niet stilstaan of wandelen maar lopen! en golfjes voorbijsteken!
Vandaar.
Justy_Perfect
aha... tja bij paardjes denk ik weer meteen aan mijn echte PK`s.. :oops:

Overigens zijn echte PK`s soms beter dan die 105 pk`s van jou..
Zeker aangezien ik aan een zandpad woon, en niks is natuurlijk leuker dan als het zandpad is veranderd in een mega blubber bende en de auto`s vast zitten om er met je 1 pk vrolijk keihard voor bij te racen.
The Master
Nou, met een diesel moet je t van je hoge koppel hebben, niet van de PK... Een benzine moet t wel van z'n pk hebben (rijden in hoge toeren als ze snel moeten zijn). Een diesel is sneller in t stadverkeer....

Tenminste, dat ik heb gemerkt toen ik achter sneeky reed... Of ik (benzine) moet continu 4000 toeren rijden, en dan alleen nog maar hoger gaan, maar ja, dat doe je ook weer niet... :oops:
Glen
QUOTE (Justy_Perfect)
aha... tja bij paardjes denk ik weer meteen aan mijn echte PK`s.. :oops:  

Overigens zijn echte PK`s soms beter dan die 105 pk`s van jou..
Zeker aangezien ik aan een zandpad woon, en niks is natuurlijk leuker dan als het zandpad is veranderd in een mega blubber bende en de auto`s vast zitten om er met je 1 pk vrolijk keihard voor bij te racen.

heeft jouw bravo 1 pk :roll:
Justy_Perfect
haha nee zou ze geen Bravo willen noemen puh2.gif
Denk dat ze alle vier dan heeel erg beledigt zijn....

Maar dit maakt het misschien iets duidelijker??

BTW dat kunnen bravo`s ook niet puh2.gif
Glen
grapje hoor
mooi paard troumens
en deze 1pk heeft geen problemen met binnenverlichting :!:
Justy_Perfect
haha nee niet met de verlichting nee
wel met een van de "wielophanging", deze dame is helaas niet bruikbaar meer na een val...

en loopt dus lekker van haar oude dag te genieten in het weiland
evill bravo
eeeuhhm BOT :? wie kan me helepen de dealer zei hele middenconsole eruit :? maar vertrouw het niet zo en de knoppen zitten muurvast dus willen er ook niet af :wink:
SNEEKY
als je es probeert van je dashboardkastje ff los te make,dan kan je er langs de achterzijde wel aan denk ik,lampjes zitte derin geklikt
evill bravo
heb ik al geprobeerd maar lukte me niet aangezien er veel draden zityten kan ik niet zo zien welke :?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.