Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Update iphone met blue&me
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
suyker
Beste mensen.

Ik heb altijd zonder problemen mijn iphone gebruikt in de bravo. Firmware 1.1.4

Nu heb ik geupdated naar 2.1 en nu connect hij wel maar hij laad me contactenlijst niet in de auto.

Iemand ideeetje

Bedankt alvast
Sidharta
al geprobeerd van de registratie opnieuw te doorlopen?

is mijn eerste gedacht...
Red Turtle
moet je even herstel doen via itunes, en dan weer herstellen naar de nieuwe update en dan zou die het wel moeten doen.
suyker
QUOTE (suyker @ Feb 13 2009, 07:41) *
Beste mensen.

Ik heb altijd zonder problemen mijn iphone gebruikt in de bravo. Firmware 1.1.4

Nu heb ik geupdated naar 2.1 en nu connect hij wel maar hij laad me contactenlijst niet in de auto.

Iemand ideeetje

Bedankt alvast

Dit al meerdere keren gedaaan. Wil gewoon de contacten niet inladen
suyker
QUOTE (Sidharta @ Feb 13 2009, 10:10) *
al geprobeerd van de registratie opnieuw te doorlopen?

is mijn eerste gedacht...

Heb een gekraakte iphone dus nieuwste update kan ik niet meer bellen, maar denk niet dat het hier aan ligt
mbogaard
QUOTE (suyker @ Feb 16 2009, 11:46) *
Heb een gekraakte iphone dus nieuwste update kan ik niet meer bellen, maar denk niet dat het hier aan ligt

Ik denk dat de registratie van Blue & Me bedoeld wordt.

Ik bel al tijden met een iPhone (3G) en heb al een aantal keren opnieuw moeten registreren. Daarna doet ie het weer perfect. Het blijft Apple en Microsoft wat je met elkaar probeert te laten praten. wink.gif
Sidharta
QUOTE (mbogaard @ Feb 17 2009, 07:36) *
Ik denk dat de registratie van Blue & Me bedoeld wordt.

Ik bel al tijden met een iPhone (3G) en heb al een aantal keren opnieuw moeten registreren. Daarna doet ie het weer perfect. Het blijft Apple en Microsoft wat je met elkaar probeert te laten praten. wink.gif

Dit is idd wat ik bedoelde. Had ik met mijn brakke sony-erricson ook.
suyker
dus wat moet ik nu doen. Hij registeerd wel gewoon maar contacten laden doet hij niet
Sidharta
QUOTE (suyker @ Feb 21 2009, 16:27) *
dus wat moet ik nu doen. Hij registeerd wel gewoon maar contacten laden doet hij niet

'k veronderstel dat je de vraag niet kijgt om de contacten over te zetten naar het geheugen van de wagen?
suyker
jawel die vraag krijg ik wel, dan toets ik accoord maar dan blijft hij ff op 0 en dan verdwijnt het display weer in normaal
Sidharta
QUOTE (suyker @ Feb 23 2009, 16:19) *
jawel die vraag krijg ik wel, dan toets ik accoord maar dan blijft hij ff op 0 en dan verdwijnt het display weer in normaal

Ik weet dat dat bij mij ook gebeurd maar na een tijd heb ik alle contacts wel in het geheugen staan.
Heb zelf ong 100 tal contacts, en dit duurt ong 2 minuten voor ik dan kan bellen (bij eerste registratie).

Is niet zo dat dit on the fly na 2 sec. is ingeladen.

Andere denkpiste --> staan de contacts op de sim of de iphone? indien SIM, even alles op iphone zetten of omgekeerd alles op SIM indien de contacts op de iphone staan, en dan zien wat er gebeurd.
suyker
Ga het nog eens proberen dadelijk.

dank je
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.