Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemen blue&me display
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
luukbenik
in mijn 4 mnd oude Fiat Bravo sport heb ik gekozen voor de Blue&me navigatie en audio.
Opzich ben ik hier tevreden over, op wat kleine onhandigheden in de bediening na!

Echter sinds gisteren werkt het display niet meer (tussen tellers). De boordcomputer op dit display werk prima, echter krijg ik niet meer het Blue&me menu op dit display.
Verder werkt het Blue&me nog prima. Ik moet alleen door het menu gaan zonder dat ik het menu zie. En dat is heel lastig.

Heeft iemand hier een oplossing voor??? of wordt het toch ritje naar de dealer.

Alvast bedankt.
Sidharta
4mnd = garantie... best een ritje naar de dealer idd...
SeiFeR-NL
Ik heb precies het zelfde probleem sinds gister.
Dacht eerst dat het misschien kwam omdat ik in zijn reserve reed. Maar na getankt te hebben had ik het probleem dus nog steeds.

Heb jij toevallig een oplossing gekregen, of was de dealer de enige optie?
Sidharta
hoe oud is je wagen?... denk als hij binnen garantie valt, zou ik steeds opteren voor de dealer.
sjonkomel
Even de zekering eruit halen en er weer in stoppen.

Heb ik ook weleens gehad.

Beetje jammer alleen dat de zekeringen zo goed zijn weggestopt.
Sidharta
hoor de verkoper al zeggen: "och.. fantastische wagen, en als je problemen hebt, even zekering er uit en hopla, opgelost..."

naah... ikzelf ben tot nu toe gespaard gebleven van zulkse akefietjes, maar blijkbaar zijn er toch wel enkele op te noemen voor de bravo... spijtig...
Dimocash
QUOTE (luukbenik @ Feb 4 2009, 17:36) *
in mijn 4 mnd oude Fiat Bravo sport heb ik gekozen voor de Blue&me navigatie en audio.
Opzich ben ik hier tevreden over, op wat kleine onhandigheden in de bediening na!

Echter sinds gisteren werkt het display niet meer (tussen tellers). De boordcomputer op dit display werk prima, echter krijg ik niet meer het Blue&me menu op dit display.
Verder werkt het Blue&me nog prima. Ik moet alleen door het menu gaan zonder dat ik het menu zie. En dat is heel lastig.

Heeft iemand hier een oplossing voor??? of wordt het toch ritje naar de dealer.

Alvast bedankt.

ff de kabel van je accu eraf halen voor een paar seconde
hiermee herstart je computer in je auto.
bij mij werkte dit goed. hierna nooit meer last gehad ervan.
Sidharta
Hoe oud is je wagen Dimo?
Dimocash
QUOTE (Sidharta @ Apr 6 2009, 14:24) *
Hoe oud is je wagen Dimo?

februari 2008

ik heb het 1x gehad.
vervolgens op het werk tijdens de lunch eens aangekaart, bleek dat collega's met andere auto's dit ook weleens hebben meegemaakt. tis allemaal software en je computer start je toch ook weleens opnieuw op.
Het hoort niet, dat ben ik met je eens maar het schijnt weleens voor te komen en t is mij dus 1x gebeurd toen ik de auto net een maand of 2 had.
Sidharta
tja..als je probleem daarmee voorgoed van de baan is... np...

maar vrees er voor...
Dutchy123
De mijne had het ook

Alleen knipperde het middelste gedeelte als ik de hoofdmenutoets indrukte
Ook wou de navigatie niet opstarten

Min pool los gehaald en probleem opgelost

De Fiat is hier op berekend volgens mij want de klem op de minpool kun je zonder gereedschap losmaken
Zit met een mooi klemsysteem vast

Nu alleen uitvissen hoe ik de tijd en datum weer goed krijg
FcBravo
QUOTE (Dutchy123 @ Aug 18 2009, 14:29) *
De mijne had het ook

De Fiat is hier op berekend volgens mij want de klem op de minpool kun je zonder gereedschap losmaken

naast de radio zit een knop mode, via dat menu kan je je tijd/datum instellen. moet je wel stil staan!
Bravo_Deddo
QUOTE (Dutchy123 @ Aug 18 2009, 14:29) *
De mijne had het ook

Heb sinds kort ook geen blue&me op m'n display en dat is knap lastig, dus ik ga de tip meteen opvolgen. Bedankt forum emo.gif

Inmiddels klem losgemaakt en ik heb weer een volledig display, scheelt weer een ritje naar de dealer.
Sidharta
blijf dit een abnormale oplossing vinden... maar ja... voorlopig geen andere oplossing voor handen bijkbaar...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.