Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Weer een Bravogek erbij
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Black Bravo
Hallo allemaal,

ik zal me effe voorstellen, ik ben Michael en ik heb een zwarte Bravo 1.6 16v sx Lpi. Ik hou het forum al een tijdje in de gaten en het was de hoogste tijd om lid te worden.( Eerst mijn brikkie een beetje opgeknapt voor de foto's :wink: ) Ik zal proberen of ik de foto's hieronder kan plaatsen, lukt het niet dan kun je ze terug vinden in mijn personal gallery.
Op twee van de foto's staat een rode Bravo achter mijn Bravo, die is van mijn broer(tje) Ralph. Ook een 1.6 16v. Er staat ook een foto bij waar ik gaas in de voorbumper heb geplaatst, graag jullie mening hierover a.u.b. (ik heb het er nog niet definitief in geplaatst namelijk)

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1241[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1242[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1243[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1244[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1245[/img]

Edit by Slider: Edit van The Master hier geplaatst, teamwork ey
Edit by The Master: Zal ff uitleg geven. Jij hebt de eigenschappen van het kleine plaatje gepakt, maar je moet eerst de grote foto openen, en daarvan de eigenschappen pakken smile.gif
Weazel
hey welkom, die gaas vind ik persoonlijk wel mooi ma het is nog mooier als je dezelfde gaas ook plaatst in de gril van uw motorkap
Black Bravo
QUOTE (Weazel)
hey welkom, die gaas vind ik persoonlijk wel mooi ma het is nog mooier als je dezelfde gaas ook plaatst in de gril van uw motorkap

Dat zit er al een tijdje, ik had het alleen niet goed schoon gemaakt voor de foto :oops:
Het is trouwens niet helemaal gelukt met het plaatsen van de foto's zie ik, want ze horen veel groter te zijn!! Als je in mijn personal gallery kijkt kun je ze aan klikkken en worden ze wel het goeie formaat.
Oxygen
Hee welkom op het forum hierzo. Nette bakkie heb je.
Hoeveel inch zijn je velgen die je er onder hebt zitten? Die van je broertje ziet er ook goed uit btw.
Veel post plezier hierzo op het forum en hopelijk tot ziens op een meeting.
Is je broertje ook lid trouwens?

Gr. Monique
Black Bravo
Thanks, 16" Dezent F
Mijn broertje is nog niet lid, zit ook niet vaak op internet maar ga hem wel effe overhalen! Ga zeker nog naar een meeting, ik wil jullie bolides graag een keer van dichtbij bekijken puh2.gif :!:
Oxygen
Moet je zeker doen.
29 mei is er weer een meeting, enne neem je broertje gezellig mee. Hoe meer bravo's des te beter.
The Master
Welkom, hij ziet er netjes uit!!! biggrin.gif

(Slider, ben geen mod hier, vandaar dat jij ook nog wat moest doen :wink: )
evill bravo
welkom!! 2 bravo's erbij?? biggrin.gif
Pestventje
He, nog een LPG rijder bij de club! Mooi karretje heb je voor de deur staan, nette velgen eronder....keurig.
Alleen waar is het fiat logo op de neus van de motorkap?
Black Bravo
QUOTE (Pestventje)
He, nog een LPG rijder bij de club! Mooi karretje heb je voor de deur staan, nette velgen eronder....keurig.
Alleen waar is het fiat logo op de neus van de motorkap?

Ga hem waarschijnlijk dicht plamuren en opnieuw spuiten, of er komt een embleemloos grilletje op. Er gaat trouwens nog veel meer gebeuren:

*sideskirts
*bumperverlenging voor/achter
*einddemper
*kop-/achterlampcovers
*interieur spuiten + opnieuw bekleden

Maar ja mijn geldboom is de pijp uit, dus dit alles gaat nog een tijdje duren. :evil:
Als iemand trouwens nog een leuk einddempertje ergens heeft rondzwerven hou ik me aanbevolen!!
Glen
hey,
ook welkom op het forum.
Je bravo ziet er goed uit hoor. Netjes! Lijkt me wel fijn om een miniclub onder 1 dak te hebben biggrin.gif .
Veel succes met de verdere verfraaiing!
Greetz.
Glen.
Slider
Mooie wagens hoor. Elke dag weer de keus, rood of zwart? Luxe hoor. smile.gif
Voor wat betreft het gaas. Die onderste vind ik mooier. En wat betreft de grill, is dit wat voor jou misschien?
:arrow: [TK] Tox design grill
RARARA
Welkom biggrin.gif lol.gif

Jullie ouders hebben jullie iig goed opgevoed met twee Bravo's voor de deur !! lol.gif :wink:

happy posting
Dutch Dimension
He welkom .
Gaaf een Bravo familie lol.gif

Zijn mooie bakkies

En haal je broertje zo snel mogelijk over om ook lid te worden :wink:
Monstra16v
die grill is als weg van de lizard maar misschien doe ik hem ook wel weer weg maar daar moet nog ff aan gewerkt worden :wink:
Black Bravo
Allemaal bedankt tot zover voor jullie leuke reacties! biggrin.gif
Ik heb ook gelijk een vraag over het bedrijf Tox-design (bedankt Slider voor de tip!), want ik wil daar misschien dat grilletje en een bumperspoiler+koplampcovers bestellen. Is er iemand op het forum die enige ervaring heeft met dit bedrijf (wat betreft kwaliteit en levering)

Mzzl Black Bravo
TheLizard
levering geen enkel probleem
wij hadden onze grill binnen een aantal dagen binnen

zelf vond ik alleen de prijs/kwaliteit verhouding niet zo best

ik geloof dat de grill 45 euro was en eigenlijk was ie niet eens helemaal netjes afgewerkt
evill bravo
dubbel gepost!! aub mod ff weg halen!! biggrin.gif
Monstra16v
gefixt
jwlos
welkom op het forum en dat gaas vind ik netjes staa maar vindt dat je het ook in de onderste opening moet maken.

je woont behoorlijk in de buurt dus zorg even dat als je naar een meeting gaat dat we even overleggen of ik of jij ook gaat want met meerdere achter elkaar aan dat is erg leuk.

succes met het verzorgen en opknappen van je geldboompie.

greets jwlos
Black Bravo
QUOTE (jwlos)
welkom op het forum en dat gaas vind ik netjes staa maar vindt dat je het ook in de onderste opening moet maken.

je woont behoorlijk in de buurt dus zorg even dat als je naar een meeting gaat dat we even overleggen of ik of jij ook gaat want met meerdere achter elkaar aan dat is erg leuk.

succes met het verzorgen en opknappen van je geldboompie.

greets jwlos

Dat is een goed plan over de meeting en het gaas komt ook nog in het onderste gedeelte, maar ik wacht effe tot de onderlip erop zit. De bumper is er dan toch vanaf en dan kan ik gelijk alles in ene keer doen. :wink:
Triple B
zijn 2 hele mooie bravotjes er bij

ik hoop jullie ook op de meetings te zien

mzzl
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.