Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Afgekeurd...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
T!ES
Vandaag mijn bravo 1.4s laten nakijken of de APK-keuring een haalbare opgave zou zijn. Helaas bleken de kokerbalken op meerdere punten behoorlijk doorgeroest te zijn. Ook de wielkasten hadden hier en daar wat behoorlijke roest plekken.
Buiten de roest om waren er op het eerste gezicht geen verdere afkeurpunten, maar helaas was deze diagnose toch al schokkend genoeg!

De reparatiekosten zullen erg hoog uitvallen waardoor ik dan ook besluit afscheid te nemen van mijn bravo, aangezien het mij als student te duur wordt om te (laten) repareren.
tamael^
QUOTE (T!ES @ Jan 16 2009, 23:37) *
Vandaag mijn bravo 1.4s laten nakijken of de APK-keuring een haalbare opgave zou zijn. Helaas bleken de kokerbalken op meerdere punten behoorlijk doorgeroest te zijn. Ook de wielkasten hadden hier en daar wat behoorlijke roest plekken.
Buiten de roest om waren er op het eerste gezicht geen verdere afkeurpunten, maar helaas was deze diagnose toch al schokkend genoeg!

De reparatiekosten zullen erg hoog uitvallen waardoor ik dan ook besluit afscheid te nemen van mijn bravo, aangezien het mij als student te duur wordt om te (laten) repareren.

Komt door grote scahde in het verleden. kan je niet aan doen. ook Toyota's en volkswagens van deze leeftijd hebben er heel veel last van. heb er genoeg dagen onder die auto's gelegen met lassen.

ikzelf zit op het moment niet te wachten op dat werk maar zou hem aanbieden bij bijvoorbeeld een geuzendam. kan je er wieweet nog wat meer als een 300 voor krijgen. dit omdat het een 1.4 is.

vind dat laatste het proberen zeker waard.

tamael
T!ES
QUOTE (tamael^ @ Jan 17 2009, 00:23) *
Komt door grote scahde in het verleden. kan je niet aan doen. ook Toyota's en volkswagens van deze leeftijd hebben er heel veel last van. heb er genoeg dagen onder die auto's gelegen met lassen.

ikzelf zit op het moment niet te wachten op dat werk maar zou hem aanbieden bij bijvoorbeeld een geuzendam. kan je er wieweet nog wat meer als een 300 voor krijgen. dit omdat het een 1.4 is.

vind dat laatste het proberen zeker waard.

tamael

Bedankt voor de tip! Dat is inderdaad het proberen waard!
Mochten er overigens andere belangstellenden zijn, laat het me even weten!
T!ES
QUOTE (T!ES @ Jan 17 2009, 15:40) *
Bedankt voor de tip! Dat is inderdaad het proberen waard!
Mochten er overigens andere belangstellenden zijn, laat het me even weten!

Afgelopen week contact gehad met geuzendam en zij hebben geen interesse in mijn auto. Als ik hem verkoop aan een handelaar waar moet ik dan op rekenen wat mijn auto nog waard is?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.