Help - Search - Members - Calendar
Full Version: @MPday (bumper probleem)
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Oxygen
Hoe is het afgelopen met je bumper? Is de schade nog een beetje beperkt gebleven na Hazeldonk? Ik hoop dat het je niet teveel geld gaat kosten om het weer netjes te krijgen.
MpDay
Hoi!

Wat grappig dat hier een thread over gestart wordt, gege.
Anyway, gisteren ben ik na ItalFest met de overige 3 Alfa's nog ff naar Brugge centrum geweest.. ff biertje gepakt op de markt.

Het ritje daar naartoe heeft het niks erger gemaakt.
Vervolgens zijn we richting huis gegaan en zijn wij de Afla's kwijt geraakt, want 1 ervan moest om 6 uur werken. biggrin.gif
Vlak voor de grens kwamen we jullie tegen... en toen zag ie er ZO uit:

Erger is het dus niet geworden, maargoed, toen de eerste blaasjes tevoorschijn kwamen was het al te laat, dus het kan toch opnieuw, hoe dan ook.
Wat ik precies ga doen weet ik nog niet. Waarschijnlijk plaatselijk laten spuiten door een professional. Die zorgt ervoor dat je geen randen ziet.

Afgezien daarvan ben ik dus ook nog m'n tussenschot kwijtgeraakt he frown.gif frown.gif
Vandaag heb ik ATC gebeld, en die kunnen wel een nieuw tussenschot leveren, maar het duurt 4 weken en ze hebben geen prijs... geen idee waar ik het anders kan bestellen, want ik zit geen cadamuro dealer in Nederland. Bovendien moet het altijd uit Italie komen, helaas.

M'n auto VOOR dat ik naar Italfest ging:

...tijdens (schotje kwijt, maar wel veel mensen biggrin.gif):

...en helaas, NA ItalFest:

In iedergeval, ik hou jullie op de hoogte.
Cia0
Mp
reddevil
ziet er rottig uit joh
Zonde...
sin
mag ik eerlijk zijn :oops:

wie heeft dat middenschot ingewerkt??

ziet eruit alsof het geplakt is na het spuiten :?

de bedoeling is:
* tussenschot met polyester inwerken
* zijkantjes uitzagen
* plamuren, schuren
* spuiten
* grill plakken

als je wil kan mijn carrossier het volgende keer doen, want diegene die dit gespoten/gemonteerd heeft kent er blijkbaar zeer weinig van

PS: niet verkeerd opnemen. zeker geen kritiek op jou. enkel op het werk. klote voor jou...
MpDay
Uhm, hehe, ik doe alles altijd zelf, maar de bumper heb ik laten doen, want ik kan zelf niet spuiten.

Zo heb ik hem terug gekregen inderdaad.
Helaas heb ik bij het hele project van 3 maanden achteraf 1 fout gemaakt: vergeten van de warme lucht van de uitlaat.

sin, ik zoek zo'n tussenschotje...
de prijs wat jou carrossier ervoor vraagt is schrikwekkend of niet?
sin
kan eens vragen wat het inwerken + spuiten kost. valt best mee denk ik.
morgen weet ik het (als ik eraan denk het te vragen :oops: )

tussenschotje kan hij desnoods zelf maken denk ik. is toch gewoon polyester. dit is nu net het jammere van deze bumpers. ze zien er goed uit als ze klaar zijn. maar je krijgt een bouwpakker, geen bumper...
wist ik toen op voorhand ook niet

in ieder geval, je hoort nog van me ivm de prijs

PS: mss beter de uitlaat laten herlassen, zodat hij onder het linkse uitsparingske uitkomt. zal niet veel kosten
Slider
Ey MpDay dit is het sierstuk waar ik het over had:

Kun je daar iets mee?
MpDay
Tnx Slider, maar...

ik denk dat ik het nu maar in 1x goed doe.
Het was de bedoeling dat ik tot de zomer op deze manier zou rijden, en in Juli een uitlaat ging aanschaffen met 1 pijp links en 1 pijp rechts.

Helaas gaat het op deze manier dus niet werken, dus ik ga morgen bellen naar EPS voor een prijgopgave.

Iemand nog een tip voor een uitlaatbedrijf die uitlaten op maar last??
Sin: Is jou uitlaat niet te koop? smile.gif

wat dachten jullie hiervan: Renzo uitlaat
RARARA
Ik zou als ik jou was ff bij Atec Tuning informeren:
1. goede kwaliteit
2. veel keuze in eindstukken
3. stuk dichter bij dan Hoogezand
4. niet duur

http://www.atectuning.nl

Btw: mooie wagen heb je !! leuk om hem eens in het echt te zien.
suc6 met je bumper
MpDay
Tnx 4 the compliments smile.gif

Zal vanmiddag eens bellen naar Atec, want dat is inderdaad dichtbij zeg! Wist ik niet joh. Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten, maar dat vertellen ze mij vanmiddag wel denk ik.

Sin, ben benieuwd naar de prijzen... :oops:
Weazel
bij polyester moet ge ook opletten dat er geen luchtbelletjes tussen zitten want deze gaan in de zon naar buiten duwen. als ik u was zou ik ff langsgaan bij wie hem gemaakt heeft en vragen of hij het tegoei doet. ge hebt toch ook betaald voor een afgewerkte bumper. dan moet hij maaar zorgen dat deze echt goed is afgewerkt
sin
inwerken van het tussenschot
volledig schuren van de bumper + werk dat de anderen verknoeit hebben oplossen.
grondlak + kleur spuiten & monteren

min. 250-300 euro, maar hij zou het liever eens IRL zien om een juiste te kunnen geven

maar in principe moet het volledig gratis gedaan worden door de knoeiers die de eerste keer verkeerd gedaan hebben :!:
Oxygen
Nou Sin heeft zijn best gedaan voor je, ik hoop dat je daar wat mee kunt.
Hopelijk is het snel helemaal opgelost.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.