Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ooops moment
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Danny
Ik mag jammer genoeg een topic plaatsen in het schadegedeelte van het forum. duh.gif duh.gif
Vanmorgen om iets voor zeven kom ik op het werk aanrijden, stuur in om de parkeerplek op te rijden en kom met mn linkervoorwiel eerst door een put die iets verlaagd in de weg lag (door de sneeuw en omdat het nog donker was hier overheen gekeken). Met als gevolg: 3 plaatsen de bumper gescheurd......
Op een plek (het smalle gedeelte onder in het midden van de bumper) is hij helemaal door en andere twee plaatsen ingescheurd. Dit is echt BALEN.

Ik heb gelukkig nog een afspraak staan om de bumper opnieuw over te spuiten (garantie). Nu alleen de schade nog maken.
Triforce
Bah Bah dik balen kerol suc6 met de reperatie smile.gif

Grtz Tri
Brooklyn
Shit Danny, gelukkig dat de bumper nog een keer gespoten zou worden dus zal allemaal wel weer goed komen! Hoe is het met de baby, nog leuke foto's?

Groetjes Rick
Danny
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Jan 12 2009, 20:57) *
Shit Danny, gelukkig dat de bumper nog een keer gespoten zou worden dus zal allemaal wel weer goed komen! Hoe is het met de baby, nog leuke foto's?

Groetjes Rick

Jazeker!

Ze is steeds meer wakker. En ze groeit echt snel. En s'nachts wil ze wel 5 uur aan een stuk slapen cheer.gif een flesje en dan weer verder slapen. Dus onze nachtrust is redelijk goed.
en jullie? hoeveel weken nog?
Mevr Brooklyn
He Danny en Dithi,

Wij moeten nog 16 wkn, voel haar erg goed!!!

Zo je kan wel zien ze een dochetr van je is, en TOP dat slapen!!!

Rick opent ook weer een schade-topicje...... Wel verhaalbaar dus dat scheelt (CENTEN VANGEN!!!)

Ciao Evelien
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.