Ergens vlak bij Joure had ik haast geen vermogen meer en rrok ik een branderige lucht.
Ik zeg nog tegen de vrouw, nou ik denk niet dat we het halen.
Bij het knooppunt de snelweg verlaten om, vervolgens de andere snelweg weer op te gaan, plof vermogen weg, inspuitlampje aan, rook uit de uitlaat, en onder de motorkap vandaan.
Je raad het al koelvloeistof onder de auto, blok zo vast als een huis, (dacht ik en de accu was ook direkt leeg. 10-01 09 gechekt.)
Nu staat hij bij mij op de parkeerplaats met een kapot blok, hij gaat als schade auto op marktplaats, mocht dit niet lukken ga ik een maart eens kijken wat er defekt is en, of het uberhaupt de moeite nog is om het te repareren.
Ik snap het niet meer, wilde de accu even opladen om de auto te ontdooien, draai ik per abuis de sleutel te ver door springt zowaar de motor aan.
Koelvloeistof bijgevuld echter deze verdwijnt ziender ogen gewoon in mijn carter vermoed ik.
Hij loopt normaal zonder bijgeluiden of hapering, dus als het de koppaking eruit zou liggen zou de motor niet aanslaan of onregelmatig lopen.
Wilde hem echter in de zon plaatsen om te ontdooien maar als ik de koppeling op laat komen blijft de auto staan dus ik vermoed de dat de drukgroep eruit ligt
Het olie pijl is toegenomen dus interne lekkage denk ik, kan zonder kopeling alle versnellingen pakken niet roeren, dus platen weg of zo.
Wat zou dit kunnen zijn???
Robert
06-38070840