Hallo,
Kan iemand mij misschien een goede tip geven?
Het volgende is het probleem:
Bij het vervangen van de deurgreep van mijn Bravo hebben ze het deurpaneel eraf gehaald.
Nu zijn ze zo handig geweest om de boel te beschadigen en wil het paneel niet meer vast blijven zitten, het resultaat is een bijzonder irritant opengaande deur, het kunstof blijft nu haken achter de rubbers.
Doordat het paneel niet meer klemt weet ik geen oplossing hiervoor, maar ik wil het wel herstellen.
Naar de garage brengen heeft geen zin, want blijkbaar weten die gasten niet hoe je met auto's om moet gaan.
Groet, nieuweling Wilco
Ps mijn foto komt eraan
Padlarf
Apr 26 2004, 11:09
Zou het niet pikken hoor, gewoon terug brengen en laten herstellen!
Moeten gewoon goed werk afleveren! :evil:
SuBSonicK
Apr 26 2004, 11:15
Zitten alle inbussen + schroeven er goed in?
Anders zou ik me alleen kunnen bedenken dat het kliksysteem kapot zou zijn. Er zitten aan het deurpaneel rode vierkantjes. Hierin moeten witte pinnetjes met weerhaken zitten. Je kunt deze witte pinnen met het terug zetten vd deur makkelijk afbreken. Ook willen ze weleens in de deur blijven zitten en breek je ze af met het eraf halen.
Dit zou ik ff nakijken. Vrij simpel op te lossen door nieuwe witte pinnen erin te stoppen. Dit heeft de Fiat dealer vast liggen.
Succes.
EDIT:
Padlarf heeft helemaal gelijk natuurlijk!!!
Weazel
Apr 26 2004, 11:49
teurug naar de garage als zij het stuk maken moeten ze ook maar zorgen dat het terug gemaakt is
evill bravo
Apr 26 2004, 17:45
dat is een algemeen gekent probleem als men de panelen eraf haald is de werken van het zogenoemde mannetje en vrouwtje niet optimaal meer, ikzelf heb ook mijn grepen vervangen en hun advies was dus ook gelijk deze te vervangen zowel de mannetjes als vrouwtjes zijn hier 10 eurocent per stuk en je hebt van beide ongeveer 4 a 5 nodig per paneel maar als de garage deze grepen heeft vervangen lijkt het mij gebruikelijk dat deze ook vervangen moeten worden maar je weet hoe dat soms gaat :?
p.s haal je paneel eraf als je het zelf doet de vrouwtjes(oude eruit halen met een smal tangetje) de nieuwe erin en dan de oude mannetjes(kun je er zo uit schiuven) eruit halen en de nieuwe erin klaar eigen kosten zijn dan wat tijd en een paar euro
ik had het zelfde probleem
ik heb tijdelijk een stuk paneel weggezaagd met de dremel
en een nieuwe besteld (was ergens anders ook al gebarsten)
maar dit is redelijk extreem, dus lijkt de oplossing van hierboven aanhouden. klemmetjes vervangen :wink:
Oké, bedankt voor de tip(s)
Die paar euro's zijn te overzien
Ik hoop binnenkort mijn bravo wat meer op te fleuren, plaats ik wat foto's.
Maar stel je er maar niet teveel bij voor....
Gr Wilco
evill bravo
Apr 27 2004, 18:50
we horen wel hoe het is afgelopen sucses!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.