Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hendel binnekant v.d. deur gesloopt
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
SuBSonicK
Man wat baal ik hiervan.

Bij het blinderen van mijn ruiten kwamen we erachter dat het handvat aan de bestuurderskant kapot is. Ik heb hier zelf bij het inbouwen van mijn speakers 1 vd inbusjes scheef in gedraaid. Ik heb met heel veel moeite de boel toch nog los kunnen krijgen maar krijg het met geen mogelijkheid meer in elkaar.

Kan iemand me misschien aan een nieuwe handel/binnenwerk vd hendel helpen?

Zou ook graag willen weten hoe je dit stap voor stap weer in elkaar krijgt (sneeky????). Zit namelijk met een veer en een dopje dat er echt niet meer in gaat. Heb alle mogelijke how-to's al bekeken maar die gaan alleen over de grepen aan de buitenkant.
SNEEKY
hey,ik denk dat er niets anders opzit dan het systeempje van de binnengreep volledig te vervangen,als ik het goed heb,staat dat vast met 2 moertjes en 1 boutje
Daarmee haal je dat ding weg en kan je een ander gaan inbouwen,veel kan het niet koste denk ik,ik kijk morge ff voor je als ik op me werk ben :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.