Ik stond aan het stoplicht wilde optrekken maar dat lukte niet! een hoog toerental niet vooruit komen met als het einde een harde knal en veel rook!
mijn koppelings pedaal blleef in de onderste stand staan en de auto wilde niet meer starten.
Met veel moeite heb ik hem aan de kant geduwd en ben naar huis gelopen.
S'morgens meteen weer terug naar mijn auto, er zat al een pakeer boete van 60 euro op want hij stond op een bus baan.... kreeg hem echt niet verder dan dat
Na een tijdje rond gekeken en proberen iets te doen stopt er een motor agent hij heeft mij geholpen de auto op een pakeer terein te zetten en raade mij aan tegen de boete in bezwaar te gaan... ga ik zeker doen alhoewel ik daar weinig vertrouwen in heb!
Auto naar huis gesleept met de hulp van een vriend en thuis eens verder gekeken! ik had nog nooit zoiets gezien! mijn versnellingsbak is gewoon ontploft overal olie en stukjes metaal! en een groot gat in de bak waardoor je de tandwielen gewoon ziet zitten.
Erg balen als je weet dat ik nog geen half jaar geleden de koppeling heb laten vernieuwen voor ongeveer 400,-
Deze nieuwe koppelings set zal nu ook wel naar de klote zijn.
Maar heb even rond gekeken en gebeld en kan mijn auto laten maken voor 800,- daarvoor word hij opgehaald en word en een gereviseerde bak onder gehangen en als het moet ook een nieuwe koppelings set geplaatsd. een duur grapje maar volgens mij geen slechte deal????