Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitlaat bij JTD
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
SNEEKY
Hey jongens,voor alle JTD-rijders,niet te vlug want na een ontspannend ritje naar huis daarstraks met The Master en een zappig tempotje van zo'n 210KM/h knalde me uitlaat ff in de fik lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
Moet zegge,die reinigingsbeurt heeft wel geholpe hoor,gaat nu nog een klein stukkie beter lol.gif

Waar een fikkie al niet goed voor is,dus na Neon nu ook op een andere manier ff licht geve lol.gif

sorry jongens,geen pics,ff te lang en te warm gereden lol.gif lol.gif lol.gif

kan iedereen toch overkome :wink:
RARARA
Reden jullie door de Bremmerpas ??? biggrin.gif lol.gif biggrin.gif
SNEEKY
hahahahaha lol.gif lol.gif lol.gif neej,maar had heel goed gekunt lol.gif
TheLizard
good old SNEEKY biggrin.gif
Dutch Dimension
echt een achterlijke goede Belg die Sneeky lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
SNEEKY
achterlijk??????? :shock: :roll: :roll: :roll: :roll:
damn lol.gif lol.gif
Dutch Dimension
op een goede manier he :wink: lol.gif lol.gif lol.gif
The Master
QUOTE (SNEEKY)
achterlijk??????? :shock:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  
damn  :lol:  :lol:

Vindt je vlamme uit je uitlaat normaal dan??? lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif Nou weet je als er golfies irritant doen.... VLAMME lol.gif lol.gif lol.gif
Slider
Foto's :?: :twisted:
SNEEKY
neej,jammer genoeg niet :?
The Master
Ja he.... Zal ik voortaan eerst ff rustig me camera pakken, ff memory stick leeg maken, ff rustig op Night shot zetten, een perfecte hoek kiezen, en dan netjes een scherpe foto nemen, terwijl er naar mijn idee een uitlaat in de fik stond!

eeeeh... JA, volgende keer foto's lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
SNEEKY
hahahahaha,ok,nu wete we dat het geen kwaad kon,
je maakte de juiste beslissing ,Thanx :wink:
Slider
Zou toch kunnen.... puh2.gif
Doen we het toch gewoon nog een keer over. Dan rijdt Sneeky nog een keer zo hard. Ga ik een km over 20 voor hem rijden. (ik haal de 200 bij lange na niet...) en dan kom jij nog een keer voorbij met de vlam in de pijp en ik...uhh correctie, mijn vriendinnetje filmen dan.... :twisted:
SNEEKY
kunne we doen ja ,moet wel donker zijn lol.gif
Glen
Kunnen misschien BBQ organiseren bij de volgende meetings?
Een gril vinden we vlak naast je uitlaat! lol.gif
SNEEKY
lol.gif lol.gif lol.gif ge moogt proberen ma ik eet der nie van :wink:
Glen
geen probleem; in als we in Nederland zijn is er altijd wel 'Mc Flurry" in de buurt of n kroket lol.gif lol.gif
SNEEKY
hahaha,idd,ze zouden dat hier beter in België ook es invoeren lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.