Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Bravo 12v 1.4
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Dream Hitchers
biggrin.gif ik blij koop in 2001 men Fiat Bravo.
ik ga een tot nu toe rekenen wat er allemaal kapot ging en ik rij rustig en relax.
de eerste half jaar men uitlaat valt er onderweg kapoet dus een nieuwe vraag een nieuwe aan bij men maatje kosten waren hoger dan bij de dealer zelf van FIAT compliment. kosten 200 euro inclusief montage.
Ik rij vervolgens weer een half jaartje verder einde van men werk dag naar huis hoorde een raar kloppende geluid 10 min. later allemaal rook achter men auto en binnen werdt ook rokerig terwel ik niet rook in de auto. zet hem aan de kant van de weg bel als een gek naar de ANWB die was er binnen 20 min ik blij denk mooi kan ik weer verder rijen NOT dus shutup.gif grr moest dus wachten op de sleep dienst daar op wachten 1 1/2 uur later eindelijk was het ondertussen 19:00 kwam bij men eigen dealer aan geen FIAT dealer die maakte men bankrekening leeg bij men kameraad hebben ze de oorzaak gevonden waren het men kleppen ik denk KASSA dat viel gelukkig nog wel mee bij de fiat dealer is dat 700 euro en bij men eigen dealer 500 inclusief montage ik weer blij en weer verder rijen ging men ruit kapot weer een nieuwe ruit er in laten plaatsen kosten NOPUS smile.gif ik helemaal blij goeie verzekering en nu heb ik sinds de winter men aanjager kapot ben dus druk op zoek naar een andere of een nieuwe + dan men Airbag computertje dan van 500 euro's frown.gif dit is men verhaal van mijn FIAT maar ik blijf content met men auto er gaat niks boven een FIAT BRAVO.

De STORY van mij en men bravo groetekes Geert S.
jwlos
je moet het maar zo zien dat alles wat er nieuw op gaat ook weer een beetje een nieuwere bravo wordt maar het blijft klote
Dream Hitchers
Daar heb je wel gelijk aan.
Ik zal wel rustig een beetje aan beginnen om men auto te tunen.
Daar knapt hij ook wel weer van op.

Greetings Geert Bravo Driver
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.