Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hallo! Nieuwe 2.0 besteld
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Absane
Dag mensen,

Na maandenlang wikken en wegen ben ik bij de Bravo uitgekomen als de auto waar ik de komende tijd in zal vertoeven. Wat mij betreft heeft ie de Audi, BMW1, Golf IV, Alfa 147 en anderen overklast. Rij nu tijdelijk in een 147 en het Italiaanse design en temperament heeft me overtuigd..

Ik heb gekozen voor de 2.0 JTD Multijet Sport met 165 PK, 360 koppel bij 1750 toeren (0.o) en van 0-100 in 8.2 sec.

Kleur was ook moeilijk kiezen, heb na ook zwart en Maserati Blue overwogen te hebben, gekozen voor de Maranello Red.

Standaard komt deze al met ESP, mooie sportkit (sideskirts, spoiler, sportmeters, dubbele uitlaat en lederen afwerking) en vele andere opties. Heb daar zelf nog de volgende opties aan toegevoegd:
- Licht & Zicht pakket (regen & lichtsensor + Xenonverlichting)
- Privacy glass
- Hifi pakket met subwoofert
- Upgrade naar Blue & Me Nav

Ben gegaan voor de 17" tweekleurs velgen die ook op de racing (edizione sport) zitten. Ik vind deze eigenlijk net zo mooi als de 18", maar 18" is toch wat oncomfortabeler. Moet toch veel op de weg zitten!

De dealer gaf aan dat ie er rond februari zal zijn. Ik kan niet wachten!!

ps. Heb zelf alleen maar in de 105 pk eco gereden. Laat mezelf verrassen hoe snel deze is wink.gif
Ruudje
QUOTE (Absane @ Dec 9 2008, 17:12) *
Dag mensen,

Na maandenlang wikken en wegen ben ik bij de Bravo uitgekomen als de auto waar ik de komende tijd in zal vertoeven. Wat mij betreft heeft ie de Audi, BMW1, Golf IV, Alfa 147 en anderen overklast. Rij nu tijdelijk in een 147 en het Italiaanse design en temperament heeft me overtuigd..

Ik heb gekozen voor de 2.0 TDI Multijet Sport met 165 PK, 360 koppel bij 360 toeren (0.o) en van 0-100 in 8.2 sec.

Kleur was ook moeilijk kiezen, heb na ook zwart en Maserati Blue overwogen te hebben, gekozen voor de Maranello Red.

Standaard komt deze al met ESP, mooie sportkit (sideskirts, spoiler, sportmeters, dubbele uitlaat en lederen afwerking) en vele andere opties. Heb daar zelf nog de volgende opties aan toegevoegd:
- Licht & Zicht pakket (regen & lichtsensor + Xenonverlichting)
- Privacy glass
- Hifi pakket met subwoofert
- Upgrade naar Blue & Me Nav

De dealer gaf aan dat ie er rond februari zal zijn. Ik kan niet wachten!!

ps. Heb zelf alleen maar in de 105 pk eco gereden. Laat mezelf verrassen hoe snel deze is wink.gif

Vet hoor zo'n 2.0JTD (TDI is vloeken in de kerk hé! wink.gif ). Ben benieuwd hoe het nieuwe topmodel van de Bravo bevalt.

Succes met je auto en veel plezier op dit forum.
Absane
QUOTE (FCS @ Dec 9 2008, 19:47) *
Vet hoor zo'n 2.0JTD (TDI is vloeken in de kerk hé! wink.gif ). Ben benieuwd hoe het nieuwe topmodel van de Bravo bevalt.

Succes met je auto en veel plezier op dit forum.

Heb het aangepast smile.gif

Inderdaad zeggen ze dat dit het topmodel is, er komt geen Abarth zo heb ik gelezen op de forums.

Zal er menig auto op de weg uit kunnen trekken. puh2.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.