Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hoeveel te bieden voor Bravo?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Ocram
Ik heb een Fiat Bravo 115 GT gezien wat moet ik daar voor bieden?

Benzine
Bouwjaar: 01/2000
Km: 50000

ABS, Airconditioning, Buitentemp. meter, Bumpers in carrosseriekleur, Centr.vergrendeling, Deelb. achterbank, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Mistlampen, Radio/Cassette, Sportstoelen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb.

:?: :?: :?:

Edit by Slider: Titel aangepast.
Ocram
Weet echt niemand frown.gif wat ik daar voor moet bieden :?:

:?
Dutch Dimension
We zijn net allemaal terug van Italfest.
dus de reacties komen wat later.

Ik zou gewoon 6000 als eerste bieden.
Wie weet doen ze het wel :wink:
Bobi
ja blijft moeilijk... de prijs van een auto is ook erg regiogevoelig, bovenin het land zijn auto's over het algemeen wat goedkoper dan in de randstad bijvoorbeeld

maar ik zou zeggen een bod van ongeveer 6000 euro
BravoHGT20v
Zou zeggen dat een bod van 6000-6500 euri. Een goed openingsbod moet zijn. Niet teveel en niet te weinig.

O ja, ik denk trouwens dat auto's in het noorden van het land juist wat duurder zijn. Mede doordat het aanbod/ afname niveau hier lager zijn. Maar ik kan mij natuurlijk vergissen !!

Groeten Mark
Ocram
Ik heb een waarde bepaling gedaan bij Autoweek €9.600,-.

Hmmz...... ik begin wel bij €6.500,- jullie horen het nog wel van mij.
BELLEZZA ITALIANA
@mark klopt hoor dat de auto's in het noorden duurder zijn
maar de huizen daarin tegen weer relatief goedkoper
marcelv8
QUOTE (BravoHGT20v)
O ja, ik denk trouwens dat auto's in het noorden van het land juist wat duurder zijn. Mede doordat het aanbod/ afname niveau hier lager zijn. Maar ik kan mij natuurlijk vergissen !!

Als er weinig aanbod is, en ook weinig afname is er dus in weze niks aan de hand en zal de prijs 'normaal' liggen.

Als er veel aanbod is maar weinig vraag zal de prijs dalen.

En als er juist weinig aanbod is (en daardoor dus een hoge vraag) zal de prijs automatisch hoog liggen.
Bobi
QUOTE (BRAVAR1)
@mark klopt hoor dat de auto's in het noorden duurder zijn
maar de huizen daarin tegen weer relatief goedkoper

:oops: solly

mijn ervaring was dat de auto's daar iets goedkoper waren, maar als er 2 man zijn die het tegendeel neerzetten zal het wel zo zijn he biggrin.gif
Justy_Perfect
Het Noorden is absurd duur... daarom komt de mijne ook uit de randstad.. stukke beter
madbull
QUOTE (Ocram)
Ik heb een waarde bepaling gedaan bij Autoweek €9.600,-.

Hmmz...... ik begin wel bij €6.500,- jullie horen het nog wel van mij.

Zes lijkt mij ook aan de lage kant voor zo'n uitvoering, zo jong met zo weinig km!
Monstra16v
bij de dealer tussen de 9500 en de 8500 particulier zon 7500 en de 6500
evill bravo
klopt heb het eens nagevraagd een relatief normale prijs voor die auto particulier zou je met 6000 als openingsbod kunnen beginnen en bij de dealer(zonder inruil natuurlijk) moet je denken aan de 8500 maar goed ik weet niet hoe het zit met het noorden kwa prijsklasse hopelijk heb je wat aan de info en we willen natuurlijk de verdere ontwikkelingen horen!! biggrin.gif
Mr.T
6000 lijkt me nogal weinig... Mijn wagen is ook uit 2000 maar heeft meer km en ik voor de rest ongeveer dezelfde uitvoering en ik heb toch ook meer dan 6000€ betaald.
evill bravo
en toch is dat hier een relatief bod als hij particulier is hier in deze regio komt men de laatste tijd al niet snel van zijn auto af aangezien het hier al aardig verzadigd is(maar dat is hier in de buurt weet niet hoe dit is in andere regio's, en daarbij is het een openingsbod
Ocram
Nou mense ik weet meer de Bravo was tekoop voor ongeveer 12000 euri :shock: :shock: :shock: vorig jaar..
Toen had de Bravo 44000 gereden en dat was een half jaar geleden..

Dus dan kan ik best wat zakken denk ik rond 9500 euris ???? coool.gif coool.gif
Dutch Dimension
probeer 8000 eens :wink:
Ocram
Als ik kijk naar het verschil tussen de randstad en hier in het oosten zijn hier de autos F**king duur :?
Ocram
Mense weer wat anders gezien lol.gif

Een Fiat Bravo 1.6 16v GT
uit 2000
Met 35.000 km gereden coool.gif

En die moet kosten 9.500 euris Particulier.......

De auto is dealer onderhouden pad geleden een nieuwe distrubitieriem erop gezet..........

Ik weet dit allemaal omdat het familie van me is :wink:

Nou mense gaarne uw advies lol.gif (prijs??? goed??)
Bobi
nwe distri bij amper 35.000 km ???

was nog lang niet nodig hoor, check de km stand eerst maar eens
SNEEKY
idd,op die kilometers klinkt verdacht :?
Ocram
Km klopt hij heeft de auto nieuw gekocht bij Fiat dealer Roessink in Raalte en daar is die ook altijd in onderhoud geweest boekjes alles zit erbij. De dealer had gezet dat naar 3á4 jaar de distrubitie vervangen werd......
SNEEKY
ow ja,klinkt aannemelijk dan,ik zou zegge,als het een proper wagentje is,is het geen gekke prijs ,en met die KM heb je zeker en vast een goeie auto denk ik :wink:
TheLizard
Het gaat toch niet alleen om kilometers?
distributieriem vervangen is toch altijd bij x duizend kilometer
OF na x jaar?
Hyper
bij mijn bravo 1.6 16v, moet volgende de dealer om de 3 jaar de distriebutieriem worden vervangen (of 60.000 km)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.