Help - Search - Members - Calendar
Full Version: voorbumper
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
jorre
Weet er iemand hoe ik de voorbumper van mijn HGT eraf krijg.Boven de nummerplaat heb ik die 2 grote bouten losghedraaid.Aan beide voorwielen drie kleine schroefjes losgedraaid.De motorbeschermkap onder losgemaakt van de voorbumper.maar hij komt er niet af.Waar hangt hij dan nog ergens aan vast?
Danny
QUOTE (jorre @ Dec 5 2008, 22:16) *
Weet er iemand hoe ik de voorbumper van mijn HGT eraf krijg.Boven de nummerplaat heb ik die 2 grote bouten losghedraaid.Aan beide voorwielen drie kleine schroefjes losgedraaid.De motorbeschermkap onder losgemaakt van de voorbumper.maar hij komt er niet af.Waar hangt hij dan nog ergens aan vast?

Er zitten er nog 2 aan elke kant in het voorscherm wink.gif
Danny
jorre
QUOTE (Danny @ Dec 5 2008, 22:46) *

ok thankx
jorre
QUOTE (jorre @ Dec 6 2008, 01:41) *
ok thankx

zatermiddag even bekijken
My Bravo-ride
ik heb hetzelfde hier gevraagd een paar maanden geleden en mss helpt een beetje info van mijn amateuristisch kijk shiny.gif

het zijn dus nog 2 bouten aan iedere kant maar ik heb hier echt wel last mee gehad... bij mij waren het toch al in ieder geval geen bouten die los te schroeven waren..

ik heb ze er letterlijk uit moeten trekken en wringen...

grts fabio
Danny
ze zijn idd erg tricky
tamael^
QUOTE (My Bravo-ride @ Dec 6 2008, 11:28) *
ik heb hetzelfde hier gevraagd een paar maanden geleden en mss helpt een beetje info van mijn amateuristisch kijk shiny.gif

het zijn dus nog 2 bouten aan iedere kant maar ik heb hier echt wel last mee gehad... bij mij waren het toch al in ieder geval geen bouten die los te schroeven waren..

ik heb ze er letterlijk uit moeten trekken en wringen...

grts fabio

ik heb er ondertussen ook wat ervaring mee. heb nu speciaal gereedschap dat ik die moeren er opnieuw in kan maken als ze kapot zijn gedraaid.

voor de tijd inspuiten met een MoS2 olie zal echt helpen. en dan het liefst bovenop. dit gewoon een weekje voor demontage beginnen te doen.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.