ik heb een tijdje geleden een brava van me opa over gekocht, en toen op het internet gekeken wat er allemaal over de brava te vinden was. En uiteindelijk kwam ik op deze forum terecht, waarbij ik vond dat ik me maar eens moest aan melden om de brava groep te steunen, want nu ik hem een tijdje heb, moet ik zegge dat ik het een fantastische auto vind.
En op sommige sites heb ik gezien wat je allemaal met deze wagen kan doen kwa optisch tunen, want daar gaat het bij mij om, en dan alleen de buitenkant, zoals velgen, banden, spoilers, skirts en die mooie bumper verlengers die je eronder kan plakken.
Ik heb zelf nog niet in me wagen gereden, maar dat komt omdat ik me rijbewijs nog niet heb. :cry: maar ik ben aan het lessen
Ik heb al een beetje bed8 wat ik uiteindelijk allemaal wil veranderen aan me wagen door sites te bezoeken. Maar ik w8 eerst ff mooi totdat ik me rijbewijs heb en dan kijk ik wel verder.
Ik heb trouwens een Brava 1.6 SX uit '95. (zie hieronder)
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1156[/img]
Deze foto's zijn trouwens genomen nadat ik een 6 uurig aan me auto had gewerkt, schoonmaken van binnen, gewassen, en toen gewaxt.
Kijk hem eens glimmen...